۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۵۳

دری نجف آیادی:

آزادی خواهان جهان تا آخرین قطره پشتیبان قدس شریف هستند

آزادی خواهان جهان تا آخرین قطره پشتیبان قدس شریف هستند

اراک- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رژیم اشغالگر قدس از هر ابزاری برای کشتار مردم مظلوم فلسطین استفاده می کند تا بیت المقدس را در تصرف خود درآورد اما آنها باید بدانند که مسلمانان و آزادی خواهان جهان تا آخرین قطره خون خود از قبله نخست مسلمین دفاع خواهند کرد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته اراک بیان کرد: اسرائیلی ها گمان می کنند که با کشتار و زندانی کردن جوانان فلسطینی می توانند بر آنها مسلط شوند؛ ولی از نگاه مردم آزاده دنیاز به اینگونه وقایع تلخ ناآگاهند.

وی ادامه داد: مردم جهان از جنایات آنها آگاه است و حامی مردم مظلوم فلسطین است و اگر آنها بخواهند به اولین قبله مسلمانان تعرض کنند جواب دندان شکنی دریافت خواهند کرد.

خطیب جمعه اراک گفت: مسلمانان جهان باید بدانند که سازمان ملل و اتحادیه اروپا در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچ اقدامی انجام نمی دهند بنابراین باید دست در دست یکدیگر بدهند و با اتحاد و همدلی حمایت خود را از مردم فلسطین و انزجار و نفرت خود را از رژیم اشغالگر اسرئیل بیان کنند.

وی درر بخش دیگری از سخنان خود استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را حق مسلم مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: غرب باید بداند ایران به عنوان یکی از کشورهای اسلامی تولید و نگهداری سلاح های کشتار جمعی را حرام می داند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ایران اسلامی با تکیه بر دانش داخلی توانسته بر بسیاری از مشکلات فائق آید و اگر دشمنان گمان می کنند با اعمال فشار می توانند ایران را از حق طبیعی خود دور کنند، باید در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

کد خبر 2420870

برچسب‌ها