۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۲۲

شعرا در گفتگو با مهر:

یک هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری در شورای شهر شیراز مصوب شده است

یک هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری در شورای شهر شیراز مصوب شده است

شیراز – خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر شیراز از مصوب شده یک هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری در این شورا خبر داد.

ابراهیم شعرا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه شورای شهر شیراز در بحث جذب سرمایه گذار تاکید فراوان دارد، گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال 93، شهرداری باید 50 درصد این رقم از طریق سرمایه گذاری جذب شود شورای شهر نیز وارد بحث شده است.

وی ادامه داد: طرح هایی که از لحاظ توسعه ای و اقتصادی برای مردم مناطق جنوبی شهر تاثیر گذار باشد در شورای شهر مورد حمایت قرار می گیرد که در این راستا تاکنون یک هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری تصویب شده است.

عضو شورای شهر شیراز افزود: رفاه حال مردم مناطق جنوب شهر اولویت اول ما است و در این راستا طرح احداث مجتمع های مسکونی و تجاری مد نظر قرار گرفته که به زودی فراخوان آن اعلام می شود.

شعرا یادآور شد: مدت زمان اجرای این طرح سه سال است که اولویت مناطق جنوبی و کمتر توسعه یافته است.

وی ادامه داد: دو طرح در منطقه های مشخص شده در جهت نوسازی و بهسازی منطقه بافت توسعه نیافته مد نظر قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر شیراز تاکید کرد: ساخت منازل ارزان قیمت نیز مد نظر شورای شهر شیراز است که در این راستا برنامه ریزی اولیه انجام شده است.

شعرا تصریح کرد: توجه به مباحث تفریحی از دیگر موارد مد نظر قرار گرفته و در این راستا راه اندازی یک پارک آبی در محور حسینی الهاشمی در برنامه قرار دارد.

وی ادامه داد: راه اندازی تله کابین در دروازه قرآن شیراز نیز به زودی آغاز می شود که البته پیمانکار مشخص شده و به زودی عملیاتی می شود.

عضو شورای شهر شیراز تاکید کرد: توجه به مباحث گردشگری، عمرانی، فضای سبز و... از جمله برنامه های اولویت بندی شده شورای شهر شیراز برای مناطق جنوب شهر شیراز است.  

 

 

کد خبر 2421330

برچسب‌ها