۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶

اسدی:

خراسان شمالی رتبه نخست جذب بیمه روستایی در كشور را كسب كرد

خراسان شمالی رتبه نخست جذب بیمه روستایی در كشور را كسب كرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرصندوق بیمه اجتماعی روستاییان، كشاورزان و عشایر خراسان شمالی از كسب رتبه نخست این استان در جذب بیمه شدگان روستایی خبر داد.

علیرضا اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هم اكنون ۳۲ هزار خانوار در خراسان شمالی تحت پوشش بیمه صندوق بیمه روستایی هستند اظهار داشت: امسال پنج هزار و ۹۲۸ خانوار روستایی استان بیمه شدند كه این رقم نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۳ كارگزاربیمه در استان فعالیت می كنند.

اسدی با اشاره به اینكه این صندوق برای جذب بیشتر بیمه شدگان خود برنامه های بسیاری در دستور كار خود قرار داده است عنوان كرد: برداشت سقف سنی و بیمه كردن كشاروزان ساكن در شهرهای استان از جمله عوامل جذب بیمه شدگان در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، كشاورزان و عشایر است.

وی تشكیل شورای راهبردی در شهرستان های استان را گامی مهم در راستای برنامه ریزی برای جذب بشتر بیمه شدگان عنوان کرد و گفت: این شورا به ریاست فرمانداران شهرستانها تشکیل می شود.

اسدی اظهار داشت: از سوی این صندوق در بهمن ماه امسال همایشی برای مستمری بگیران و بازنشستگان این بیمه برگزار خواهد شد.

وی اهدای احكام مستمری را در جذب بیمه شدگان موثر خواند و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های بیشتر شاهد افزایش میزان استقبال کنندگان روستایی از این بیمه باشیم.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی روستاییان، كشاورزان و عشایر خراسان شمالی با اشاره به نرخ بالای بیكاری استان از روستاییان خواست تا با عضویت در این صندوق، خود و خانواده هایشان از مزایای آن استفاده کنند.

کد خبر 2424324