۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۵۴

اسدی خبرداد:

پوشش بیمه ای 26 هزار خانوار روستایی در خراسان شمالی انجام شده است

پوشش بیمه ای 26 هزار خانوار روستایی در خراسان شمالی انجام شده است

بجنورد - خبرگزاری مهر: مديرصندوق بيمه اجتماعي كشاورزان، روستاييان و عشاير خراسان شمالي گفت: در حال حاضر 26 هزار و 651 خانوار روستايي استان تحت پوشش بيمه اجتماعي روستاييان قرار دارند.

عليرضا اسدي در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين مطلب افزود: از اين تعداد 22 هزار و 869 خانوار بيمه شده عادي، دو هزار و 786 معرفي شدگان كميته امداد و 996 خانوار را معرفي شدگان اداره کل بهزيستي خراسان شمالي تشكيل مي دهد.

وی اظهار كرد: صندوق بيمه اجتماعي كشاورزان، روستاييان و عشاير نهاد تامين كننده خدمات بيمه هاي اجتماعي مناسب و مطلوب با دسترسي آسان و حفظ كرامت و منزلت براي جامعه هدف خود است.

به گفته اين مسئول بيمه شدگان در اين صندوق مي توانند همانند ساير بيمه ها از مزايايي همچون بازنشستگي، از كار افتادگي، مستمري و ... برخوردار شوند.

وي گفت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در صندوق بيمه اجتماعي كشاورزان، روستاييان و عشاير استان، اميدواريم تعداد بيمه شدگان در سال جاري افزايش يابد.

اسدي با اشاره به اينكه كشور ما از جمله كشورهاي حادثه خيز است عنوان كرد: جامعه عشايري كه در مرزها و مناطق مختلف كشور به سر مي برند به دلیل وقوع بلایاي طبيعي بيش از ساير افراد جامعه با خطرات مواجه هستند و به همین جهت اين صندوق بايد بهترين خدمات را به اين قشر غيور ارائه دهد.

مدير صندوق بيمه اجتماعي كشاورزان، روستاييان و عشاير خراسان شمالي از روستاييان خواست تا با تحت پوشش قرار دادن خود در بيمه اجتماعي زمينه آسايش خود و خانواده خود را فراهم سازند.

کد خبر 2352401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha