۵ آذر ۱۳۹۳، ۹:۲۳

موفق:

كمبود نیرو در اداره تعزیرات خراسان شمالی دقت رسیدگی به پرونده ها را تحت شعاع قرار می دهد

كمبود نیرو در اداره تعزیرات خراسان شمالی دقت رسیدگی به پرونده ها را تحت شعاع قرار می دهد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیركل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: كمبود نیرو در اداره تعزیرات حكومتی این استان دقت رسیدگی به پرونده های ورودی را تحت شعاع قرار می دهد.

محمدرضا موفق در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش تعزیرات حكومتی به عنوان یكی از دستگاه های ناظر بر تنظیم كمی و كیفی بازار، اظهار داشت: افزایش پرونده های ورودی به این اداره کل می طلبد تا کمبود نیروی انسانی در این دستگاه هرچه سریعتر رفع شود.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشات اعلام شده، تعداد پرونده های ورودی به تعزیرات حكومتی استان به بیش از ۹ هزار فقره رسیده است، تصریح كرد: این دستگاه در استان با داشتن تنها ۲۲ نیرو، قادر به رسیدگی دقیق به این تعداد پرونده نیست.

این مقام مسئول در استانداری خراسان شمالی افزود: علاوه بر این از هشت شهرستان استان تنها سه شهرستان در خراسان شمالی دارای اداره تعزیرات هستند و سه شهرستان نیز به صورت نمایندگی اداره می شوند.

موفق تاكید كرد: باید در تامین نیروی متخصص و افزایش شعب تعزیرات در استان توجه بیشتری شود.

مدیركل دفتر امور اقتصادی خراسان شمالی همچنین وجود برخی قوانین دست و پاگیر در فعالیت های اقتصادی كشور را یكی از مواردی عنوان كرد كه تعزیرات حكومتی را با چالش مواجه می كند.

به گفته وی دولت در تلاش است تا قوانین دست و پاگیر در فعالیت های اقتصادی را حذف یا اصلاح كند.

موفق تصریح کرد: استانداری خراسان شمالی آمادگی دارد تا در جهت رفع مشکلات، کمبودها و بهبود وضعیت این دستگاه، همکاری های لازم را با تعزیرات حکومتی استان به عمل آورد.

کد خبر 2429101

برچسب‌ها