۹ آذر ۱۳۹۳، ۹:۱۵

محمد زاده:

پیوند بنیاد برکت با صنایع خراسان شمالی اقتصاد استان را ارتقا داده است

پیوند بنیاد برکت با صنایع خراسان شمالی اقتصاد استان را ارتقا داده است

بجنورد: مشاور مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركها صنعتی ايران گفت: پیوند بنیاد برکت با صنایع خراسان شمالی در ارتقای توانمندی های اقتصادی و کارآفرینی موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتحعلی محمد زاده شنبه شب در جمع مدیران و کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی با بیان این مطلب افزود: سرمایه گذاران و کارآفرینان خراسان شمالی از فرصت های ایجاد شده توسط  بنیاد برکت باید به خوبی استفاده کنند.

وی با ابراز خرسندی از اقدام شرکت شهرکهای خراسان شمالی در استفاده از خدمات ارزشمند این بنیاد، اظهار داشت: نتایج حاصله از تعامل این شرکت با بنیاد برکت نشان می دهد که تلاش های انجام شده در راستای تولید و اشتغال طرح های صنعتی در این استان نسبت به سایر استانهای کشور بهتر بوده است.

 محمد زاده حضور بنیاد بركت در استان را به منظور کمک و همیاری به بهبود و ارتقاء توانمندی اقتصادی و کارآفرینی واحدهای تولیدی این استان ستود و گفت: مدیران واحد های صنعتی و تولیدی، سرمایه گذاران و کارآفرینان استان فرصت ایجاد شده از سوی این بنیاد را قدر بدانند و از برکات آن به خوبی استفاده کنند.

مدیر حوزه مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران، وجود استعدادهای بسیار ارزشمند در خراسان شمالی را مورد اشاره قرارداد و افزود: این استان از استعدادهای خوبی در عرصه های مختلف برخوردار است اما کمبود منابع مالی که بر وجود محرومیت در این استان تاثیر گذار بوده باید با حمایت های بنیاد برکت تا حدودی رفع شود.

در ادامه این نشست محمد علی یوسفی مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی نیز با اشاره به اقدامات بنیاد برکت از عقد قرارداد هفت طرح صنعتی مستقر در شهركهای صنعتی این استان با سرمایه گذاری ۷۲۰ میلیارد ریالی با مشارکت این بنیاد خبرداد و گفت: بررسی فنی و اقتصادی سه طرح صنعتی دیگر نیز از سوی بنیاد برکت در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال جاری وضعیت آن مشخص شود

کد خبر 2432463