۹ آذر ۱۳۹۳، ۹:۴۶

نامور:

جلوگیری از تغییر کاربری اراضی از وظایف سازمان جهاد کشاورزی است

جلوگیری از تغییر کاربری اراضی از وظایف سازمان جهاد کشاورزی است

بجنورد : مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی از وظایف سازمان جهاد کشاورزی است.

عبدالحسین نامور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: حفظ اراضی كشاورزی یكی از مهم ترین سیاست های سازمان جهاد كشاورزی در بخش اشتغال و تولید است.

وی اظهار داشت: هرگونه تغییر كاربری در اراضی كشاورزی تنها با دریافت مجوز از سوی این سازمان امكان پذیر است.

نامور با بیان اینكه این سازمان در راستای حفظ اراضی كشاورزی در استان اقدامات خوبی انجام داده است عنوان كرد: با اعتبار تخصیص داده شده در سال جاری، هم اکنون دو اكیپ گشت به منظور نظارت بر اراضی كشاورزی در سه شهرستان استان فعال شده است.

این مسئول همچنین از تشكیل ۱۷۰ پرونده تغییر اراضی کشاورزی در استان خبر داد و گفت: تاکنون با ۵۲ مورد از تخلفات تغییر کاربری با احكام قضایی برخورد و ساخت و سازهای انجام شده در این اراضی تخریب شده است.

نامور افزود: ۳۵ مورد از تخلفات تغییر اراضی کشاورزی در دادگاه های استان در حال رسیدگی است که به زودی احكام قانونی برای آنان صادر خواهد شد.

مدیر امور اراضی كشاورزی سازمان جهاد كشاورزی خراسان شمالی تصریح كرد: هرگونه تغییر در اراضی كشاورزی غیرقانونی است و این سازمان از طریق مراجع قضایی با متخلفین قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 2432494