۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۴

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران:

هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن در اراک برپا می شود

هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن در اراک برپا می شود

اراک-مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران از افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی سراسری صنعت و معدن در محل دائمی نمایشگاه های غرب کشور در اراک خبر داد.

علی جعفر محصولی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن از ۱۱ لغایت ۱۴ آذر ماه تحت عنوان آلمکس ۲۰۱۴ در اراک در محل دائمی نمایشگاه های غرب کشور دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت هفت هزار مترمربع و در قالب ۲۱۰ غرفه نمایشگاهی با حضور بیش از ۸۰ شرکت از سراسر کشور برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران با بیان اینکه در این نمایشگاه برنامه های جنبی برای غرفه داران و بازدیدکنندگان پیش بینی شده است، افزود: برگزاری آئین افتتاحیه با حضور مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت، برگزاری جلسات تخصصی و نشست های هم اندیشی، برپایی کارگاه ها و سمینارهای تخصصی مرتبط با حوزه صنعت با حضور کارشناسان فعال صنعت کشور  و برگزاری تور بازدید از واحدهای صنعتی استان، همچنین اهدای جوایز به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه از جمله برنامه های جانبی تدوین شده در این راستا تلقی می شود.

محصولی تاکید کرد: در این نمایشگاه  صنایع تولیدی و معدنی، ماشین‌آلات، تجهیزات، صنایع پیشرفته، خدمات فنی و مهندسی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری حضوری فعال خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی بزرگ و کوچک در استان مرکزی در حال فعالیت هستند، ابراز کرد: بخش عمده در این نمایشگاه را صنعتگران استان مرکزی تشکیل می دهند؛ چرا که استان مرکزی استانی صنعتی است که توان رقابت با صنعتگران سایر نقاط کشور را دارا می باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران برپایی نمایشگاه های تخصصی صنعت و معدن را عاملی برای معرفی بیشتر توان صنعتی استان به مردم و آشنایی سایر صنعتگران با صنعت استان مرکزی دانست و عنوان کرد: حمایت از صنعتگران استان و برپایی نمایشگاه های تخصصی صنعت و معدن می تواند در راستای ارتقای توان بخش صنعت و در نتیجه توسعه استان مرکزی موثر واقع شود.

محصولی یادآور شد: بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۱۵ و ۳۰ لغایت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

کد خبر 2432755

برچسب‌ها