۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴

با رای هئیت حل اختلاف؛

وضعیت ۱۰ واحد صنعتی راكد در شهرك‌های صنعتی خراسان شمالی تعیین تکلیف شد

وضعیت ۱۰ واحد صنعتی راكد در شهرك‌های صنعتی خراسان شمالی تعیین تکلیف شد

بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از رسیدگی و تعیین تکلیف ۱۰ پرونده واحد صنعتی راکد در این شرکت از سوی هیئت حل اختلاف خبر داد.

محمد علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هیئت حل اختلاف با تشکیل جلسه و رسیدگی به پرونده‌ ۱۰ واحد صنعتی راکد، با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان داورمرضی الطرفین اقدام به صدور رای کرد.

وی اظهار داشت: این هئیت با صدور آرای خود، در خصوص یک فقره پرونده رای فسخ قطعی، پنج فقره رای اعطاو تمدید مهلت و دو فقره پرونده رای خاص مالی، صادر کرد.

یوسفی افزود: همچنین این هیئت در خصوص دو پرونده نیز رای انصراف قطعی داد و مقرر شد تا زمین این شرکت ها به متقاضیان و سرمایه گذاران صنعتی واجد شرایط جدید واگذار شود.

وی با بیان اینکه جلسات این هیئت به منظور پیگیری و تعیین تکلیف حقوقی اراضی صنعتی برگزار شد، تصریح کرد: با رای هیئت حل اختلاف در مورد شرکت های طرف‌های قرارداد که در موعدهای تعیین شده به تعهدات خود عمل نکرده بودند، مقرر شد پس از فسخ قرارداد، این زمین‌ها به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی این اقدام را در راستای کمک به توسعه صنعت استان دانست و گفت: واگذاری این زمین ها به سرمایه گذاران جدید علاوه بر کمک به توسعه صنت استان به ایجاد اشتغال جوانان خواهد انجامید.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با دارا بودن ۸۶۷ هزار نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی است.

کد خبر 2442630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha