۸ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲

در محل دائمی نمایشگاه بین المللی/

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در خراسان شمالی دایر شد

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در خراسان شمالی دایر شد

بجنورد- نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خراسان شمالی در تخته ارکان بجنورد دایر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی در استان خراسان شمالی و در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بجنورد با حضور مسئولان آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که در فضایی به وسعت دو هزار متر مربع و در دو سالن دایر شده است، ۴۵ شرکت تولید لوازم خانگی و فرش ماشینی محصولات خود را در معرض بازدید و خرید عموم قرار داده اند.

یحیی نیکدل، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی صنعتگرانی از استان های تهران، البرز، زنجان، کرمانشاه، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، آذربایجان شرقی، قزوین و اصفهان حضور دارند.

به گفته وی نمایشگاه مزبور از امروز به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خراسان شمالی واقع در تخته ارکان بجنورد دایر بوده و مردم می توانند در این مدت از ساعت ۱۵ الی ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.

نیکدل با اشاره به این که نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی در بجنورد تا دوازدهم دی ماه دایر خواهد بود، اضافه کرد: در این نمایشگاه گروه های کالایی نظیر یخچال، اجاق گاز، لوازم برقی و خانگی، لوستر، چرخ خیاطی، تابلو فرش و فرش ماشینی و ... ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌شمالی در پنج کیلومتری جنوب بجنورد قرار دارد.

کد خبر 2451497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha