۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵

در آستانه بازگشایی مدارس/

نمایشگاه پاییزه در خراسان شمالی دایر می شود

نمایشگاه پاییزه در خراسان شمالی دایر می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از برپایی نمایشگاه های ارائه اقلام پاییزه در شهرهای مختلف این استان از سیزدهم شهریور ماه خبر داد.

یحیی نیکدل در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برپایی نمایشگاه های پاییزه در خراسان شمالی، اظهار داشت: نمایشگاه ارائه اقلام پاییزه در بجنورد از سیزدهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان در تخته ارکان آغاز می شود و تا بیست و سوم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که در این نمایشگاه اقلامی نظیر لوازم التحریر، کیف وکفش، البسه، مواد پروتینی و ... با تخفیف پنج الی 20 درصدی نسبت به بازار ارائه می شوند، افزود: نمایشگاه مزبور همه روزه از ساعت 10 الی 22 برای بازدید و خرید عموم دایر خواهد بود.

نیکدل با بیان این که هدف از برگزاری این نمایشگاه ها کمک به تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها در شروع مهرماه با توجه به افزایش تقاضای برخی از اقلام خاص دانست و اضافه کرد: علاوه بر بجنورد نمایشگاه های پاییزه در شهرهای شیروان، اسفراین، جاجرم و آشخانه نیز برگزار می شود.

به گفته وی نمایشگاه ارائه اقلام پاییزه در شیروان از بیست و هشتم شهریور تا هفتم مهر، در جاجرم از بیستم تا بیست و هفتم شهریور و در آشخانه از بیستم تا سی ام این ماه برگزار می شود و در اسفراین نیز نمایشگاه مزبور از نهم شهریور آغاز شده و تا هجدهم این ماه دایر است.

نیکدل افزود: در شهرهایی از خراسان شمالی که در آنها نمایشگاه پاییزه برگزار نمی شود؛ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اقدام به برپایی فروش های فوق العاده در شماری از فروشگاه های اصلی شهرها می کند.

به گفته وی در نمایشگاه های پاییزه و فروش های فوق العاده شهرهای مختلف خراسان شمالی تمامی اقلام ارائه شده از سوی بازرسان اتاق اصناف، بهداشت و درمان و سازمان صنعت و معدن بازرسی و کیفیت سنجی شده و با نرخ مصوب ارائه می شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اضافه کرد: بازرسی از غرفه های نمایشگاه های پاییزه و فروشگاه های فروش فوق العاده در تمام مدت زمان برگزاری نمایشگاه و فروش فوق العاده ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 2363276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha