۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱

نیکدل:

نمایشگاه دستاوردهای فناوری اطلاعات در خراسان شمالی برگزار می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای فناوری اطلاعات در خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناوری اطلاعات در مرکز این استان در دهه سوم آبان ماه جاری خبر داد.

یحیی نیکدل در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که سومین نمایشگاه ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات آبان‌ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان شمالی در تخته ارکان بجنورد برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه فعالان حوزه فناوری و اطلاعات آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

وی معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه "آی‌تی"، معرفی محصولات جدید و خدماتی فناوری اطلاعات و معرفی خدمات ویژه بحث‌های نرم افزاری و تحت وب و اینترنتی را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه ذکر کرد.

نیکدل اظهار داشت: شرکت‌های توانمند کشور نیز با حضور در این نمایشگاه، یافته های جدید خود را در رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، نحوه توسعه و ارتقای سطح دانش مهندسی کامپیوتر در کشور و چگونگی معرفی مرزهای دانش در حوزه های مختلف این حوزه در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

وی اضافه کرد: مهندسی نرم افزار و سخت افزار، شبکه‌های کامپیوتری و امنیت، فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر و الگوریتم‌ها از جمله بخش‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه به شمار می روند.

نیکدل گفت: برگزاری این نمایشگاه کمک زیادی به افزایش اطلاعات علاقه‌مندان عرصه فناوری اطلاعات به ویژه دانشجویان رشته های مهندسی کامپیوتر، برق، فناوری اطلاعات و مخابرات خواهد کرد.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی این نمایشگاه از بیستم آبان امسال در محل نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی آغاز شده و تا بیست و سوم این ماه دایر خواهد بود.

کد خبر 2379116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha