۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۴

نیکدل:

مجوز تاسیس 36 واحد صنعتی در خراسان شمالی صادر شد‌

مجوز تاسیس 36 واحد صنعتی در خراسان شمالی صادر شد‌

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت خراسان‌شمالی گفت: در شش ماهه نخست امسال 36 فقره جواز تاسیس و توسعه توسط این سازمان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی نیکدل صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با صدور این تعداد مجوز تاسیس، اشتغال 636 نفر با 792 میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: طی شش ماهه نخست امسال شهرستان بجنورد با 17 مجوز تاسیس و شهرستان گرمه با دو فقره مجوز بیشترین و کمترین تعداد مجوز تاسیس را به خود اختصاص داده اند.

نیکدل تعداد جوازهای تاسیس صادر شده در شهرستان شیروان را هفت فقره، اسفراین شش فقره و شهرستان مانه و سملقان را دو فقره اعلام کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان شمالی  افزود: در بخش تولید، بیشترین مجوز صادره شده در بخش های صنایع غذایی و آشامیدنی، ساخت محصولات کانی غیر فلزی فعالت های خدماتی مهندسی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، بوده است.

این مقام مسئول در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، بالاترین رقم پیش بینی سرمایه گذاری را گروه محصولات غذایی و آشامیدنی با 338میلیاردریال عنوان کرد و گفت: گروه محصولات کانی غیر فلزی با پیش بینی 113میلیارد ریال سرمایه گذاری در رده بعدی قرار دارد.

وی بیشترین میزان پیش بینی اشتغال را مربوط به گروه محصولات غذایی و آشامیدنی با 221نفر دانست و افزود: گروه محصولات استخراج سایر معادن با پیش بینی 59 نفر اشتغال در رده بعدی قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 2388862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha