۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۳۳

نیکدل:

حمل و نقل ریلی نیاز جدی خراسان شمالی است

حمل و نقل ریلی نیاز جدی خراسان شمالی است

بجنورد- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: حمل و نقل ریلی در این استان نیاز جدی بوده و باید با توجه ویژه به این امر زمینه جذب بیشتر سرمایه گذاران فراهم شود.

یحیی نیكدل در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینكه بحث حمل و نقل به عنوان زیرساخت توسعه هر کشور و استان مطرح است، افزود: نبود حمل و نقل ریلی در خراسان شمالی به عنوان یك نیاز جدی احساس می شود و فقدان آن مانع توسعه سرمایه گذاری و صادرات خواهد شد.

وی گفت: با نبود حمل و نقل ریلی فرصت و رغبت سرمایه گذاری در این استان کمتر شده از این جهت باید این فرصت هرچه سریع تر فراهم شود.

نیكدل تصریح كرد: در صورتی كه پرژه ریلی گرگان- بجنورد- مشهد به طول انجامیده اگر به پروژه ریلی جوین- اسفراین- بجنورد سرعت بخشند واحدهای تولیدی بسیاری از این فرصت برخوردار می شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار كرد: خراسان شمالی فرصت های خوبی در زمینه صنعت و معدن دارد كه با توسعه حمل و نقل ریلی سرمایه گذاری تقویت و درآمد اقتصادی استان به طور چشمگیری افزایش می یابد.

نیكدل با اشاره به اینكه موانع بسیاری در سرمایه گذاری استان وجود دارد، گفت: با تسهیل پاسخگویی به سرمایه گذاران، تسهیل در صدور مجوزها، معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف، فراهم سازی امكانات سرمایه گذاری و ... می توان تا حدودی موانع سرمایه گذاری در خراسان شمالی را كاهش داد.

کد خبر 2480388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha