۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۵۲

محمدزاده خبر داد:

طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه در قم اجرا می‌شود

طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه در قم اجرا می‌شود

قم - معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم از اجرای طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله محمدزاده بعداز ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه در استان قم اجرا می‌شود، ادامه داد: قم به عنوان ششمین استانی است که در این طرح از تاریخ ۱۴ دی ماه تا ۲۰ دی ماه فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه افراد زیادی حتی بدون اینکه سابقه مصرف موادهای دیگر داشته باشند به دلایل واهی مانند لاغری و یا تقویت قوای جسمی و جنسی به مصرف شیشه روی آورده‌اند.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قم گفت: سال گذشته برای هزار و ۲۰۰ نفر از آرایشگران زنانه دوره آموزشی پیشگیری از مصرف شیشه برگزار شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در خصوص مصرف کراک و آشنایی با مشکلات مصرف کراک اقدامات مناسبی انجام گرفت که این امر موجب جمع آوری کراک شد.

محمدزاده در خصوص هدف اجرای طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه افزود: در این طرح یک بمباران تبلیغاتی در مجموعه استان برای پیشگیری از مصرف شیشه انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: در مرحله نخست برگزاری طرح پرسش نامه‌هایی درسطح استان در اختیار مردم قرار گرفت و نتایج پرسش نامه‌ها بررسی شد، در مرحله دوم اطلاع رسانی لازم در خصوص پیشگیری از مصرف شیشه انجام می‌گیرد و در مرحله سوم نیز مجددا پرسش نامه‌هایی برای بررسی نتایج طرح دراختیار مردم قرار داده می‌شود.

وی گفت:‌ نزدیک به ۱۳ هزار نفر افراد بهبود یافته در استان قم را تشکیل می‌دهند.

فعالیت ۸۰ پایگاه برای اجرای طرح

در ادامه نشست کارشناس دفتر پیشگیری بهزیستی استان قم بیان کرد:‌ هدف کلی از اجرای طرح کارزار پیشگیری از مصرف شیشه آگاه ساختن خانواده‌ها است.

قاسم بی غم زاده گفت:‌ گروه سنی اجرای این طرح را زیر ۳۰ سال تشکیل می‌دهند و تاکید ویژه بر روی دانش آموزان و دانشجویان است.

وی عنوان کرد: ۸۰ پایگاه برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است که ۵۰ پایگاه به صورت ثابت فعالیت می‌کنند.

               

کد خبر 2456586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha