۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۱۰

آشنا مطرح کرد:

هیئت‌های شهرستانی کاراته در کرمانشاه با کمبود تجهیزات روبرو هستند

هیئت‌های شهرستانی کاراته در کرمانشاه با کمبود تجهیزات روبرو هستند

کرمانشاه – مسئول امور شهرستان‌های هیئت کاراته استان کرمانشاه گفت: کمبود تجهیزات برای ورزش و رسیدن به آمادگی ورزشکاران کارته‌ کا در شهرستان‌های استان یکی از مهمترین مشکلات است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آشنا پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از وجود ۱۴۰۰ کاراته‌کا در شهرستان‌های استان کرمانشاه خبرداد.

وی افزود: از مجموع ۱۵ هزار نفر کارته‌کای استان ۱۴۰۰ نفر از آنها در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان‌های استان به جز مرکز استان فعالیت می‌کنند.

آشنا  تصریح کرد: از ۱۴۰۰ کارته‌کا شهرستانی ۳۰۰ نفر در بخش بانوان و ۱۱۰۰ نفر در بخش آقایان فعالیت می‌کنند.

مسئول امور شهرستان‌های هیئت کارته استان کرمانشاه تصریح کرد:  هم‌اکنون ۱۴ هیئت شهرستانی در استان کرمانشاه فعال است و همه هیئت‌ها فعالیت مستمر دارند.

وی قویترین هیئت شهرستانی در بخش آقایان را هیئت شهرستان اسلام‌آباد غرب و قویترین هیئت‌ها در بخش بانوان را هیئت‌های شهرستان‌های هرسین و قصرشیرین اعلام کرد.

وی در خصوص تعداد ملی‌پوشان در شهرستان‌های استان گفت:  تنها یک ملی پوش بنام " کوشا تیموری" در بخش شهرستان‌های هیئت کارته استان و در شهرستان صحنه فعالیت می‌کند. البته سال‌های گذشته نیز دو ملی پوش بنام‌های "میلاد و میعاد یاری" در بخش شهرستان‌ها و شهرستان صحنه فعالیت داشتند.

آشنا، عمده مشکل هیئت‌های شهرستانی را تجهیزات دانست و گفت: هم‌اکنون همه هیئت‌های شهرستانی به جز چهار هیئت دفتر دارند.

وی از بازدید مستمر از هیئت‌های شهرستانی توسط مسئولین هیئت کاراته استان خبرداد و گفت: طبق برنامه سالیانه حداقل یک شهرستان را در هر ماه بازدید می‌کنیم و در ۱۰ ماه سپری شده ۸ هیئت بازدید و بازرسی شده است.

کد خبر 2458135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha