۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۰۵

خوشرفتار در گفتگو با مهر:

قهرمان سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر کشور در قم مشخص می‌شود

قهرمان سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر کشور در قم مشخص می‌شود

قم - مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم گفت: قهرمان سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر کشور در قم مشخص می‌شود و نماینده قم نیز در این مسابقات به میدان می‌رود.

علی خوشرفتار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشورمان میزبانی مسابقات سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر را به قم واگذار کرد و این مسابقات قرار است از روز چهارشنبه به مدت ۳ روز در قم برگزار شود.

وی افزود: ۴ تیم حاضر در مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی قم نیز معرفی شدند و در حالی که چهره تیم چهارم نامشخص بود که تیم زنجان با پیروزی بر شهرداری اراک در مرحله پلی آف، به دور پایانی صعود کرد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم گفت: مسابقات مرحله نهایی سوپرلیگ با حضور چهار تیم ایثار ماهان تندیس قم، پیام مخابرات اصفهان، شهرداری آمل و هیئت زنجان در روزهای ۲۴ تا ۲۶ دی ماه و به میزبانی باشگاه ایثار قم و سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان این فصل مشخص شود.

خوشرفتار بیان داشت: این مسابقات به شیوه دوره‌ای برگزار می‌شود و مسابقه فینال و رده بندی ندارد و تیمی که بیشترین امتیاز را از آن خود کند قهرمانی لیگ را جشن می‌گیرد ضمن اینکه نماینده قم تاکنون قهرمان این مسابقات نشده است.

وی عنوان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تاکنون ۳ بار در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شرکت کرده و دو عنوان نایب‌قهرمانی و یک مقام پنجمی در کارنامه دارد که ۲ نایب‌قهرمانی ایثار قم در سال‌های ۹۱ و ۹۲ رقم خورده است.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم تصریح کرد: در گروه دوم دور نخست مسابقات ۴ تیم هیئت جانبازان و معلولان خوزستان، پیام مخابرات اصفهان، هیئت جانبازان و معلولان ایلام و شهرداری اراک شرکت داشتند و در گروه نخست ایثار ماهان تندیس قم با تیم‌های شهرداری آمل، همیاری زنجان و پگاه فارس همگروه بود.

خوشرفتار خاطرنشان کرد: تیم ایثار ماهان تندیس قم در ۱۲ مسابقه خود در دور گروهی در شهرهای شیراز، آمل، قم و زنجان ۱۲ پیروزی به دست آورد و با حداکثر امتیاز به صورت مستقیم و بدون حضور در پلی آف راهی مرحله پایانی شد.

کد خبر 2462561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha