۲۴ دی ۱۳۹۳، ۷:۳۳

«احیای مردگان» روی آنتن تلویزیون

«احیای مردگان» روی آنتن تلویزیون

مستند «احیای مردگان» ساخته جان فوی که جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره ساندنس دریافت کرده است، در قالب برنامه «آنسو» روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «آنسو» ساخته محمد حمیدی‌مقدم که در هر قسمت به پخش و نقد بهترین‌های سینمای مستند جهان می‌پردازد در این هفته «احیای مردگان» محصول 2011 را به مدت 82 دقیقه پخش می‌کند و سپس این مستند با حضور رامتین شهبازی نقد و بررسی خواهد شد.

مستند احیای مردگان

در توضیح این مستند آمده است: عجیب است اما جریان دارد. در طول سه دهه گذشته اکثر افراد شهر از صدها پیام مرموزی که درباره احیای دوباره یک مرده بر خیابان‌های شهر ظاهر شده است، بی توجه عبور می‌کنند، اما جاستین دوور به این پیام‌ها توجه می‌کند. او سال‌ها است برای یافتن پاسخ به این رمز و راز دیرینه شهرش دچار وسواس شده است و به دنبال سرنخی از حقیقت پشت پرده این پیام‌های وحشت‌زا در خیابان‌های سراسر ایالات متحده و جنوب آمریکا می‌شود. جستجوی او سرآغاز داستانی عجیب و باورنکردنی است.

مستند احیای مردگان

«احیای مردگان» در بیست و هفتمین دوره‌ جشنواره‌ بین المللی ساندنس جایزه‌ بهترین کارگردانی مستند را به خود اختصاص داده و جمعه 26 دی ماه، ساعت 20 از شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

کد خبر 2463426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha