۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۵۶

پرویزی:

برای محرومیت زدایی از شهرها و روستاهای خراسان شمالی تلاش شود

برای محرومیت زدایی از شهرها و روستاهای خراسان شمالی تلاش شود

بجنورد - استاندار خراسان شمالی گفت: تمامی مسئولان دستگاههای اجرایی استان باید برای محرومیت زدایی از مناطق روستایی این استان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی عصر پنجشنبه در جمع دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان فاروج افزود: تلاش برای محرومیت زدایی از کلیه مناطق و روستاهای استان وظیفه و تکلیف دولت مردان در راستای خدمت بی منت به مردم است.

وی با بیان اینکه غبار محرومیت همچنان بر چهره روستاهای فاروج نشسته است اظهار داشت: رفع این محرومیت ها و رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تلاش مضاعف یکایک مسئولان است.

نماینده عالی دولت رفع مشکلات مردم و رفع محرومیت از مناطق و روستاهای استان را در گرو تعامل تمامی دستگاههای اجرایی دانست و گفت: این امر بدون تعامل و تنها از طریق استانداری میسر نمی شود.

پرویزی در ادامه به اعتبارات تخصیص یافته به دهیاری های شهرستان فاروج طی یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون اعتباری معادل ۳۵میلیارد ریال به دهیاری های این شهرستان تخصیص داده شده که این میزان در مقایسه با سایر شهرستانها رقمی قابل توجه است.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۵ میلیارد ریال نیز طی همین مدت به شهرداری های فاروج و تیتکانلو اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خواستار ورود جدی دهیاری ها به موضوعات مساجد، مدارس، روشنایی معابر و مسائل بهداشتی شد و گفت: انتظار این است که در حوزه دهیاری ها، شاهد اقدامات موثرتری باشیم.

پرویزی تلاش دهیاری ها را در توسعه و آبادانی روستاها مهم خواند و گفت: چنانچه عملکرد خوبی از دهیاری ها در این زمینه مشاهده شود قطعا اعتبارات بیشتری به آنها اختصاص خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی خواهد شد افزود: با تحقق این امر خراسان شمالی در زمره استانهای برتر کشور در حوزه گازرسانی قرار خواهد گرفت.

استاندار خراسان شمالی خطاب به دهیاران و روسای شوراهای اسلامی گفت: تلاش کنید تا در کارها با مردم با صداقت برخورد کنید و از وعده های دروغ به آنان پرهیز کنید.

وی صداقت با مردم، شفاف بودن در گفتار و کار برای رضای خدا را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر در کارهایمان صداقت داشته باشیم قطعا مردم هم در تحمل مشکلات و هم در کمک کردن برای رفع آن تلاش خواهند کرد.

پرویزی وحدت و همدلی و صفا و صمیمیت را از خصوصیات ویژه مردم این استان دانست و خواستار تلاش جمعی برای توسعه و آبادانی استان و رفع محرومیت شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی دیدار با مردم و تلاش رفع مشکلات آنان را از اهداف سفر خود به شهرستانهای استان عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا با قرارگرفتن در مناطق مختلف استان، از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و صادقانه برای رفع این مشکلات برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی جزو استانهای سردسیر و کمتر توسعه یافته است تصریح کرد: دولت یازدهم  و به ویژه مدیریت ارشد استان برای رشد و پیشرفت این مناطق تلاش های لازم را انجام و منابع مالی استان را مدیریت خواهد کرد.

گفتنی است: استاندار خراسان شمالی صبح پنجشنبه پس از ورود به شهرستان فاروج با حضور در گلزاری شهدای این شهر نسبت به مقام شهدای ۸ سال دفاع مقدس اداری احترام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان فاروج با ۵۲ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری بجنورد و در مسیر جاده آسیایی واقع شده است.

کد خبر 2465798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha