۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵

در پاییز امسال/

تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ۱۵۰ گفتمان دینی در مدارس برگزار کرد

تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ۱۵۰ گفتمان دینی در مدارس برگزار کرد

بجنورد- دبیر اجرایی گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: این نهاد در سه ماهه پاییز امسال بیش از ۱۵۰ گفتمان دینی را در سطح مدارس این استان برگزار کرده است.

سیدناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که در پاییز امسال در مجموع بیش از ۱۵۰ جلسه گفتمان دینی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در سطح مدارس این استان برگزار شد، اضافه کرد: این گفتمان ها در حوزه های مختلف جوانان، سبک زندگی، مقابله با آسیب ها و تحکیم نهاد خانواده در مساجد و مدارس استان برگزارشده است.

وی افزود: در راستای برگزاری باشکوه جلسات گفتمانی، در این برنامه ها از حضور استاتید برجسته کشوری و بومی استان اعم از روحانیان برگزیده و اساتید علوم دینی استفاده شده است.

حسینی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات گفتمان اظهار کرد: اگر جلسات گفتمان دینی  براساس شیوه نامه و بر طریق صحیح برگزار شود بسیاری از شبهات و سوالات موجود که در ذهن نسل جوان و نوجوان وجود دارد مرتفع خواهد شد.

وی با بیان این که در آن صورت برگزاری جلسات گفتمان برای مخاطبان به صورت راهی به سوی حقیقت پدیدار می شود، عنوان کرد: در این زمینه می بایست همه مسئولان و نهادهای مرتبط با تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همکاری لازم را داشته باشند.

دبیر اجرایی گفتمان های دینی مدارس اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان اظهار داشت: جلسات گفتمان های دینی در دهه فجر در مناطق مختلف استان با حضور طلاب ایرانی و غیر ایرانی  با رشد کمی و کیفی نسبت با سنوات گذشته برگزار می‌شود.

کد خبر 2473990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha