۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱

حجت الاسلام روحانی نیا خبر داد:

برگزاری ۱۲ گفتمان دینی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در خراسان شمالی

برگزاری ۱۲ گفتمان دینی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در خراسان شمالی

بجنورد- خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری ۱۲ گفتمان دینی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه ها و مدارس شاخص این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا صبح چهارشنبه در بازدید از برگزاری گفتمان های دینی در مدارس خراسان شمالی، با اشاره به این که برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه های استان بر اساس مناسبت ها و نیازهای ویژه هر زمان برگزار می شود، اظهار داشت: به عنوان مثال امسال در هفته کتاب و کتابخوانی ۱۲ گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه های خراسان شمالی برگزار شده و یا به زودی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور و سخنرانی روحانیان برگزیده در این گفتمان ها از استقبال چشمگیر دانشجویان و دانش آموزان از گفتمان های دینی مرتبط با موضوع مطالعه و کتاب در استان خبر داد و افزود: در این گفتمان ها سعی می شود موضوع کتاب و کتابخوانی و اهمیت آن برای جامعه اسلامی در بین این جوامع هدف تبیین و ترویج شود.

حجت الاسلام روحانی نیا در ادامه اجرای  گفتمان های دینی جوان با موضوع کتاب و اهمیت آن در مساجد، کانون های فرهنگی، دبیرستان ها و حوزه های علمیه، برگزاری مراسم تجلیل از مسئولین و رابطین کتابخانه های مساجد و تخصصی حوزه دین، تهیه و توزیع  کتاب بین کتابخانه های تحت پوشش نهاد تبلیغات اسلاکمی اعم از روستایی، شبستانی و حوزه دین و ... را برخی از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در هفته کتاب و کتابخوانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی همراه با اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان و فضاسازی و پوشش تبلیغاتی در سایت های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی استان از دیگر برنامه های این اداره کل در هفته کتاب محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، امسال هفته کتاب و کتابخوانی از بیست و چهارم آبان ماه و با رویکرد گرامیداشت و تجلیل از علامه فقید محمدحسین طباطبایی(قدس سره) در سراسر کشور آغاز شده و تا سی ام این ماه ادامه دارد.

کد خبر 2424441

برچسب‌ها