۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۰۱

همزمان با دهه فجر صورت می گیرد/

برگزاری ۲۵ گفتمان دینی در مدارس بجنورد

برگزاری ۲۵ گفتمان دینی در مدارس بجنورد

بجنورد- دبیر اجرایی گفتمان های دینی مدارس اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری بیش از ۲۵ گفتمان دینی به مناسبت دهه فجر در مدارس شهرستان بجنورد خبرداد.

سید ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، ۲۵ گفتمان دینی با موضوعات مرتبط با انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی در مدارس شهرستان بجنورد برگزار می شود.

وی با اشاره به این که تعدادی از این گفتمان ها در چند روز اخیر در مدارس برگزار شده و مابقی نیز در روزهای آتی برگزار خواهد شد، افزود: سخنرانان این گفتمان ها از استاتید و روحانیان برجسته کشوری و نیز پنج نفر از طلاب غیرایرانی هستند.

حسینی اضافه کرد: این گفتمان ها از روز دوازدهم بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در مدارس شروع شده و تا بیست و یکم این ماه نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه در مجموع بیش از ۳۱۵ گفتمان دینی به همت این نهاد در حوزه های علمیه، مدارس و دانشگاه های استان برگزار شده است.

بر پایه این گزارش از مجموع ۳۱۵ گفتمان دینی برگزار شده تاکنون، ۲۱۵ مورد آن در مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان های مختلف و ۱۰۵ گفتمان دینی نیز در حوزه های علمیه و دانشگاه های مناطق مختلف خراسان شمالی اجرا شده است.

کد خبر 2487676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha