۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹

۸ تا ۱۱ بهمن ماه؛

۱۰۹ مشارکت کننده مهمان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام اصفهان

۱۰۹ مشارکت کننده مهمان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام اصفهان

اصفهان- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی در اصفهان برگزار خواهد شد تا۱۰۹ مشارکت کننده، آخرین دستاوردهای خود را در معرض قضاوت متخصصان و کارشناسان امر قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این نمایشگاه در۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی و در سه سالن، مشارکت کنندگانی از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، البرز، فارس، کردستان، کرمان، گلستان و گیلان و نمایندگان فروش کشورهای ایتالیا، آلمان و  چین را میزبانی می کند.

تولیدکنندگان انواع خوراك، افزودني ها و مكمل هاي خوراكي دام و طيور، ماشين آلات، تجهيزات و ادوات، فعالان بخش های مرغداري و دامپروري، داروهاي دامپزشكي و لابراتوارها و تجهيزات دام و طيور، تأسيسات دامپروري، مرغداري، مراكز علمي و تحقيقاتي، ارگانها و سازمان هاي دولتي و نشريات از جمله شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند.

در نمایشگاه امسال مشارکت کنندگان زیرگروه ماشین آلات حضور و استقبال بیشتری داشته اند و به همین دلیل تغییراتی در تفکیک سالن ها صورت گرفته تا فضای بیشتری به حوزه ماشین آلات اختصاص داده شود.

۸ سمینار و کارگاه آموزشی نیز در حاشیه این نمایشگاه برنامه ریزی شده است که در روزهای ۸، ۹ و۱۰ بهمن ماه در محل سالن همایش های نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، کارشناسان اداره کل دامپزشکی و جهاد کشاورزی استان و مدیران دو شرکت ایتالیایی از جمله اساتیدی هستند که در این همایش ها به ارایه مباحثی چون مزایای استفاده از پیش مخلوط کنسانتره دامی در تغذیه دام، مرغ سالم، تشکل های کارآمد و مدرن در زنجیره های تولید و فواید استفاده روغن در جیره دام و طیور خواهند پرداخت.

همچنین اولین همایش شیر، ایستگاه سلامت، صنعت گاو شیری از ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز جمعه ۱۰ بهمن ماه در محل نمایشگاه برپا خواهد شد.

این نمایشگاه طی ساعات ۱۵ الی۲۱ تاریخ مذکور پذیرای بازدیدکنندگان است و به طور ویژه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر روز ۹ بهمن ماه به بازدید متخصصین اختصاص دارد.

 

کد خبر 2474015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha