۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور در تهران

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور در تهران

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، فراورده‌های لبنی و صنایع وابسته از هشتم تا یازدهم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، فراورده‌های لبنی و صنایع وابسته در نشستی خبری اظهارداشت: این نمایشگاه از هشتم تا یازدهم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

محمدعلی مقیسه با بیان اینکه ۳۳۵ شرکت داخلی و بین ۹۸ تا ۱۰۱ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: مشارکت شرکت‌های داخلی ۳۰ درصد و شرکت‌های بین‌المللی ۴۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ کشور خارجی در نمایشگاه مذکور حضور دارند، افزود: ترکیه، چین، تایوان، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند، فرانسه، بلژیک و اتریش از جمله کشورهایی هستند که در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، فراورده‌های لبنی و صنایع وابسته حضور دارند.

مقیسه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا در نمایشگاه مذکور بخش آبزی پروری حضور ندارد، با بیان اینکه در زمینه آبزیان نیاز به مجوز جداگانه‌ای است، گفت: دو سال قبل مجوزی برای این کار صادر شد اما تعداد شرکت‌کنندگان آن به حد نصاب نرسید، ضمن اینکه ما در تلاش هستیم برای سال آینده بخش آبزیان به عنوان این نمایشگاه افزوده شود.

به گفته مقیسه در طول برگزاری این نمایشگاه ۴ همایش و همچنین تعدادی کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.  

وی، تخصصی و حرفه‌ای بودن را از ویژگی‌های بارز نمایشگاه مذکور عنوان کرد و افزود: در صورت لغو تحریم‌ها، طی سالیان آینده، مشارکت‌های خارجی در این زمینه بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ درصد رشد خواهد کرد. ‌‌

کد خبر 2951135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha