۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲

محمدی:

روستائیان در عمران و آبادانی روستاها مشاركت بیشتری داشته باشند

روستائیان در عمران و آبادانی روستاها مشاركت بیشتری داشته باشند

بجنورد - مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خراسان شمالی بر مشاركت هرچه بیشتر روستائیان در عمران و آبادانی روستاهای این استان تاكید كرد.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای طرح هادی در روستاهای خراسان شمالی با هماهنگی اهالی روستا و مسئولین منطقه انجام می شود.

وی با بیان اینكه گاها مقاومت اهالی برخی از روستاهای استان به كل اجرای پروژه ها لطمه می زند، افزود: اگر روستائیان همكاری های لازم را در اجرای پروژه‌ها داشته باشند به طورحتم طرح ها و پروژه های عمرانی در روستاها با سرعت و سهولت بیشتری انجام می شود.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح هادی در خراسان شمالی، تاكنون این طرح در ۲۴۰ روستای استان اجرایی شده است.

وی گفت: طرح هادی روستاها، برنامه عمرانی برای توسعه فیزیكی و روان سازی زندگی روستائیان با ایجاد تسهیلات بیشتر در راستای رفاه عمومی، بهبود محیط زیست و مسكن انجام می شود.

این مقام مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی افزود: هدایت دهی به سمت تولید و سازندگی با اجرای خیابان، میادین، فضای سبز، جوی، جدول، آبرو و پیش بینی مكان های مورد نیاز آینده روستا از اهداف طرح هادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، استان خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۸۶۷ هزار نفر، دارای ۸۳۴ روستاست که از این تعداد ۷۱۸ روستای آن بیشتر از ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

کد خبر 2474063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha