۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۵۲

سروستانی:

همایش فرهنگی قرآنی والفجر در بوشهر برگزار می‌شود

همایش فرهنگی قرآنی والفجر در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: همایش فرهنگی قرآنی والفجر در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سروستانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: این ایام یادآور روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است که باید تلاش شود تا ابعاد و ویژگی‌های انقلاب اسلامی به خوبی تشریح شود.

وی از برگزاری برنامه‌های ویژه انقلاب اسلامی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: همایش فرهنگی قرآنی والفجر در بوشهر به همت سازمان دارالقرآن برگزار خواهد شد.

سروستانی با اشاره به همکاری و مشارکت کمیته قرآن و نهج البلاغه و کمیته انجمن های اسلامی ستاد دهه مبارک فجر در برگزاری این همایش، خاطرنشان ساخت: این همایش با همکاری هیئات مذهبی و کانون های اسلامی ستاد دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به اشاره به سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این همایش، اذعان داشت: همایش فرهنگی قرآنی والفجر شنبه یادهم بهمن‌ماه از ساعت 19 آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آغاز برنامه های قرآنی دهه فجر انقلاب اسلامی استان به عنوان یکی از محورهای این همایش، اذعان داشت: از دیگر برنامه‌های این همایش می‌توان به تجلیل از منتخبین مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم اشاره کرد.

سروستانی همچنین به تجلیل از مرتلین و کارشناسان طرح با قرآن در رمضان در قالب این همایش اشاره کرد و افزود: همایش فرهنگی قرآنی والفجر در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: از دیگر برنامه‌های این همایش می‌توان به تجلیل از خادمان قرآنی که در امر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در مناطق روستایی همکاری داشته‌اند، اشاره کرد.

کد خبر 2479859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha