۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۴۷

ادامه جمع آوری آثار جشنواره خاطره نویسی کتابداران تا ۲۲ بهمن

ادامه جمع آوری آثار جشنواره خاطره نویسی کتابداران تا ۲۲ بهمن

مهلت ارسال آثار به جشنواره خاطره نویسی تا روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه این جشنواره که برای دو گروه مخاطب، شامل کتابداران و اعضای کتابخانه های سراسر کشور طراحی شده، تا روز ۲۲ بهمن ماه به دریافت آثار مکتوب گروه های شرکت کننده می پردازد.

موضوعات خاطره نویسی در این جشنواره برای کتابداران شامل «کودکان و نخستین تجربه های برخورد با کودک»، «اندیشمندان و نویسندگان در کتابخانه»، «کتابدار به عنوان مشاور امین»، «ارزشمندترین تجربه کاری»، «کتابداران و خیرین کتابخانه ساز»، «اهدای کتاب»، «کتابداران و جایگاه شغلی، اجتماعی»، «کتابداران و دنیای مجازی» و «کتابدار و خانواده» است.

موضوعاتی شامل «نخستین تجربه حضور»، «وقایع و اتفاقات جالب»، «دوستان کتابخانه» و «من و کتابدار» نیز از محورهای خاطره نویسی برای اعضای کتابخانه ها است.

علاقه مندان می توانند آثار خود را با در نظر گرفتن این مقررات به دبیرخانه دومین جشنواره خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه ها ارسال کنند.  آثار ارسالی باید در یک برگه A۴ تایپ و ارسال شود.  فایل نوشتاری باید در غالب ورد و فونت ۱۲ نازنین، حداکثر در ۱۰۰۰ کلمه ارسال شود.  آثار ارسالی مشتمل بر نام نویسنده، مشخصات فردی و اطلاعات تماس باشد.  هر شرکت کننده می تواند حداکثر با ارسال ۳ اثر در این بخش شرکت کند.  دبیرخانه مجاز است از آثار ارسالی به صور مختلف و در رسانه های عمومی استفاده کند.

متقاضیان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی Khatereh@iranpl.ir  و یا به نشانی پستی بلوار کشاورز، فلسطین جنوبی، کوچه ذاکری، پلاک ۹، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، طبقه دوم، اداره کل امور فرهنگی ارسال کنند.

کد خبر 2483714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha