۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۵۳

رضایی:

تیم والیبال امید ملایر در لیگ امیدهای استان همدان به پیروزی رسید

تیم والیبال امید ملایر در لیگ امیدهای استان همدان به پیروزی رسید

همدان - مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم والیبال امید ملایر در هفته اول لیگ امیدهای استان همدان برابر حریف خود به پیروزی رسید.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به لیگ امیدهای والیبال استان همدان اظهار داشت: مسابقات والیبال لیگ امیدهای استان همدان با شرکت هشت تیم همدان، ملایر، اسدآباد، نهاوند، رزن، کبودر آهنگ، بهار و فامنین در دو گروه چهار تیمی برگزار شده است.

وی افزود: در هفته نخست این مسابقات تیم های ملایر، همدان، کبودر آهنگ و فامنین بر حریفان خود غلبه کردند و هفته اول به میزبانی همدان برگزار شد و هفته دوم به میزبانی ملایر ادامه خواهد یافت.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه ورزشکاران ملایری بیش از ۳۰۰ مدال استانی در کارنامه خود دارند، گفت: بیش از ۳۰ تیم ملایری نیز در لیگ های استانی فعالیت دارند.

رضایی عنوان کرد: همچنین ۱۴ تیم ملایری در حال حاضر در لیگ های مختلف کشوری فعالیت می کنند که باعث افتخار ورش ملایر هستند.

وی درباره میزبانی های ملایر گفت: ملایر امسال میزبان مسابقات قهرمانی کشور در سه رشته کاراته، ووشو و فوتسال بود که به نحو مطلوب این مسابقات را برگزار کرد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: همچنین ۴۳ میزبانی مسابقات استانی در ملایر برگزار شده که تیم های ملایری در ۴۱ مورد از این مسابقات در جایگاه های برتر قرار گرفته اند و در ۲۳ مورد در مقام اول، ۱۳ مورد در مقام دوم و پنج مورد در جایگاه سوم استان ایستاده اند.

کد خبر 2483953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha