۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۲۸

حسن بیگی:

تلاش برای تامین اعتبارات ملی ضروری است

تلاش برای تامین اعتبارات ملی ضروری است

اراک-سرپرست استانداری استان مرکزی گفت: بخش اعظمی از اعتبارات دستگاه های مختلف مربوط به اعتبارات ملی بوده و باید برای تامین این اعتبارات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی، صبح شنبه در دویست و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه اصل بودجه ها در بخش ملی تعریف شده و دستگاه های اجرایی برای تامین اعتبارات باید از وزارتخانه ها استمداد بخواهند، گفت: تنها چهار تا پنج درصد بودجه کشور مربوط به استان ها است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت است، افزود: این دستگاه آموزشی باید با قوت مانند گذشته فعالیت های آموزشی خود را ادامه دهد.

سرپرست استانداری استان مرکزی با بیان اینکه استانداری استان مرکزی در حد امکان در تامین نیازهای آموزش و پرورش تلاش می کند، اضافه کرد: آموزش و پرورش باید برای تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز خود به اعتبارات ملی مراجعه کند.

حسن بیگی در خصوص اجرای طرح مصباح الهدی در مدارس استان مرکزی، اظهار کرد: فعالیت های تعریف شده در این طرح مانند فعالیت های قبلی آموزش و شناخت کودکان و نوجوانان با ائمه اطهار (ع) است.

وی تصریح کرد: برای عمق بخشی در این حوزه باید فعالیت های کارشناسی انجام و روش های نوین و موثر برای شناخت هرچه بیشتر دانش موزان با ائمه اطهار (ع) و برگرفتن الگوهای عملی از ایشان انجام شود.

سرپرست استانداری استان مرکزی ادامه داد: اکنون لوح های فشرده و سایت های مختلف زندگی و سیره عملی و اخلاقی ائمه اطهار (ع) را برای بهرهگیری اقشار جامعه تهیه کردند و آموزش و پرورش باید از روش های جدیدتری برای عمق بخشی به آموزش های خود بهرمند شود.

حسن بیگی در بخش دیگری از سخنانش از حضور گسترده مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: با توجه به حساسیت مذاکرات هسته ای حضور پرشور مردم برای کشور سرنوشت ساز خواهد بود.

کد خبر 2495021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha