۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۰۰

حجت الاسلام سعیدی:

دانشجویان از مسائل چالشی بی ارزش پرهیز کنند

دانشجویان از مسائل چالشی بی ارزش پرهیز کنند

قم - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: دانشجویان باید از ورود به مسائل چالشی بی ارزش و دشمن شاد کن پرهیز کنند و همواره در مسیر علمی و رشد و تعالی قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد سعیدی در کنگره شهدای دانشجوی استان قم که با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، خانواده شهدا و تعدادی مسئولان استانی و دانشجویان در دانشگاه قم برگزار شد، با بیان این که شهیدان سرزمین‌ها را طاهر می‌کنند، اظهار داشت: به برکت شهیدان هر روز میوه‌ها و ثمرات زیاد و پاکیزه‌ای به بار می‌نشیند که برایمان سودمند است و بیداری اسلامی نتیجه این سرزمین پاک است که در مکتب‌های دیگر هیچ گاه از شهید این گونه یاد نمی‌کنند.

وی بیان داشت: در قرآن کریم ذکر شده که شما مسافر هستید و نباید در دنیا اقامت کنید، این مطلب نشان می‌دهد که شهیدان می‌دانستند که دنیا محل ماندن نیست.

امام جمعه قم در این زمینه ادامه داد: ما معتقدیم انسان بعد از مرگ وارد جهانی دیگر می‌شود اما سایر مکاتب این عقیده را ندارند و می‌پندارند انسان بعد از مرگ می‌پوسد.

وی ابراز کرد: شهیدان آبرومند از این دنیا به جهان دیگر می‌روند و راه را برای ما می‌گشایند و به برکت آنها ما امروز بزرگوار هستیم و حرف اول را می‌زنیم.

به برکت شهیدان مذاکره کنندگان کشورمان عزت‌مند هستند

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: در مذاکرات هسته‌ای ما در یک جبهه و آمریکا و پنج کشور دیگر در جبهه دیگر قرار دارند در واقع ما در یک طرف قرار داریم و دنیا در طرفی دیگر و این عزتی است که از امام خمینی(ره) و شهیدان به ما رسیده و مذاکره کنندگان کشورمان به این مورد توجه دارند.

وی با بیان این که شهیدان به وظیفه خود عمل کردند و امروز نوبت ما است که به وظیفه خود عمل کنیم، افزود: دانشجویان باید از مسائل چالشی بی ارزش و دشمن شاد کن که موجب مسدود شدن مسیرهایی می‌شود که شهیدان با قطره‌های خونشان برای ما گشودند، پرهیز کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: دانشجویان همواره در مسیر علمی و رشد و تعالی قدم برداشته و کاری نکنند که دشمن تحریک شود.

کد خبر 2499660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha