۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵

موفق:

سپرده گذاران میزان نگران مطالبات خود نباشند/ بی توجهی به شایعات

سپرده گذاران میزان نگران مطالبات خود نباشند/ بی توجهی به شایعات

بجنورد- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی گفت: سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان با بی توجهی به شایعات، نگران بازگشت مطالبات خود نباشند.

محمدرضا موفق در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شایعات اخیر پیرامون مؤسسه مالی و اعتباری میزان و مشکلات ناشی از این شایعات، اظهار داشت: سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری میزان به هیچ وجه برای دریافت مطالبات و سپرده های خود احساس نگرانی نکنند؛ چرا که علاوه بر تلاشهای مسئولان این موسسه، موضوع با اولویت در دستور کار استانداری و سایر دستگاه های مسئول در استان قرار گرفته و همه تمهیدات لازم برای رفع مشکل سپرده گذاران در حال انجام است.

موفق اظهار داشت: پاسخ گویی به تمام سپرده گذاران در یک بازه زمانی مناسب صورت می گیرد و موسسه میزان نیز در حال حاضر تلاش می کند تا با تامین منابع مالی جدید بخشی از مطالبات سپرده گذارانی که خواهان دریافت پول خود هستند را پرداخت کند.

وی افزود: میزان دارایی، اموال و مطالباتی که موسسه مالی و اعتباری میزان دارد بیشتر از مطالبات مردم بوده و قطعا پاسخگوی مردم خواهد بود.

موفق اظهار داشت: سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان نباید اسیر شایعات شوند بلکه می بایست با حفظ خونسردی و آرامش منتظر اقدام مناسب مسؤولان این موسسه و مسئولان استانی که در حال رفع مشکلات پیش آمده هستند، باشند.

به گفته وی بر اساس تصمیمات گرفته شده، موسسه میزان ابتدا درخواست های سپرده گذاران خرد را پاسخ داده و بعد از آن به سپرده گذاران کلان رسیدگی خواهد کرد.

موفق با بیان این که در حال حاضر بخش اعظمی از سرمایه های موسسه مالی و اعتباری میزان به صورت تسهیلات در اختیار تسهیلات گیرندگان این موسسه قرار دارد، افزود: این مشتریان می بایست در موعد مقرر نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا موسسه میزان نیز بتواند با سرعت بیشتری به سپرده گذاران خود پاسخ دهد.

کد خبر 2502804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha