۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۵۵

طاهر پور:

صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در کیش معرفی می شوند

صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در کیش معرفی می شوند

شهرکرد - کارشناس بازرگانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در جزیره کیش معرفی می شوند.

 محمدرضا طاهرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور هنرمندان صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی کیش، اظهار داشت: صینایع دستی این استان در نمایشگاه صنایع دستی کیش معرفی می شوند.

وی  از حضور دو تن از هنرمندان صنایع دستی استان در رشته‌های نمد و سرمه دوزی در دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی کیش خبر داد و اظهار داشت: با توجه به قابلیت‌های جزیره کیش در جذب توریسم و گردشگری، فرصت بسیار مناسبی برای هنرمندان و صنعتگران در خصوص معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های صادراتی خود است.

محمدرضا طاهرپور با بیان اینکه دومین نمایشگاه بین االمللی صنایع دستی، همزمان با هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته در این جزیره برگزار می‌شود، افزود : این نمایشگاه از تاریخ پنجم لغایت هشتم اسفند ماه سال جاری دائر است.

کارشناس بازرگانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های پشرو در تولید صنایع دستی است و هم اکنون بسیاری از صنایع دستی این استان به خارج از کشور صادر می شود.

وی ادامه داد: توسعه رشته های صنایع دستی موجب ایجاد شغل و کاهش بیکاری می شود و نقش مهم در توسعه استان دارد.

کد خبر 2504026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha