۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۱۵

موحدمنش:

۸۵ هزار دانشجو از دانشگاه پیام نور مازندران فارغ التحصیل شده اند

۸۵ هزار دانشجو از دانشگاه پیام نور مازندران فارغ التحصیل شده اند

ساری - رئیس سابق دانشگاه پیام نور مازندران گفت: دانشگاه پیام نور مازندران با ۴۰ هزار دانشجو و ۸۵ هزار فارغ التحصیل نقش مهمی در توسعه استان داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق علی موحد منش عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام نور مازندران تاکید کرد:شاخص ما در کارها منویات و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است و در طی سالها خدمت تلاش کردیم در مسیر افقهایی که ایشان ترسیم کرده اند حرکت کنیم.

وی در ادامه از توجه ویژه به امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبر داد و افزود: امسال در دانشگاه پیام نور مازندران، اعتبارات خوبی در بخش فرهنگی و دانشجویی در نظر گرفته شده است که ۱۲۰ میلیون تومان برای مسابقات ورزشی و ۸۰ میلیون تومان برای برگزاری مسابقات قرآن است و امسال اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی برای دانشگاه پیام نور  مازندران برنامه ریزی شده است و در مجموع ۵۲۰ میلیون تومان برای فعالیتهای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مازندران اعتبار  پیش بینی شده است.

موحدمنش ادامه داد:اطمینان دارم که با سیاستهای راهبردی اعلام شده توسط ریاست عالی دانشگاه جناب دکتر سرلک، دانشگاه پیام نور به روند توسعه خود ادامه خواهد داد و با مدیریت ایشان و تلاش همکاران، دانشگاه پیام نور به رشد بالندگی  خود با سرعت بیشتری  ادامه خواهد داد.

وی در ادامه به راهبردهای مهم توسعه  دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود:اولین موضوع مهم توجه به موضوعات اخلاقی و ارزشی است که همه باید در برابر این موضوعات پاسخگو باشیم. دومین راهبرد دانشگاه کیفی سازی فعالیت های دانشگاه است  و همه باید تمام تلاش خود را برای کیفی سازی خدمات و فعالیتهای دانشگاه پیام نور به کار بندیم. انتظار ریاست عالی دانشگاه از کلیه استان ها این است که برنامه سال ۹۴ خود را بر اساس کیفی سازی فعالیت های دانشگاه در امور آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی، اداری، مالی و عمرانی ارائه نمایند.

توسعه تحصیلات تکمیلی و برندسازی راهبرد پیام نور است

وی ادامه داد:توسعه تحصیلات تکمیلی و برندسازی دانشگاه پیام نور از دیگر راهبردهای مهم دانشگاه پیام نور است که باید به آن اهتمام جدی داشته باشیم بطوریکه دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه الکترونیکی در داخل و خارج از کشور به عنوان یک برند مطرح شود.

دکتر موحدمنش ادامه داد:صرفه جویی هزینه ها و متنوع سازی منابع درآمدی دانشگاه یکی از راهبردهای مهم دیگر است که باید استان ها و مراکز و واحدهای دانشگاهی در طی سالهای آتی به آن توجه داشته باشند.

وی با سپاس از زحمات کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور اظهار داشت:تمام فعالیت ها و اقدامات دانشگاه بر اساس راهبردهای مذکور باید منجر به ارتقای سطح رضایتمندی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه شود.

همه باید کمک کنیم که برند دانشگاه ارتقاء پیدا کند

در ادامه مراسم اسدالله دیوسالار سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران گفت: امروز دانشگاه پیام نور مازندران در مسیر تکاملی قرار گرفته است و در بین مراکز علمی و پژوهشی به عنوان یکی از دانشگاه های برتر معروف است.

وی ادامه داد:بهترین رویکرد مدیریتی توجه ویژه به نظم و قانون است و این دانشگاه زمانی به موفقیت می رسد که به شرح وظایف مان عمل کنیم و بهترین نوع تکریم آن است که وظایف قانونی خود را انجام دهیم.

وی تاکید کرد:همه باید کمک کنیم که برند دانشگاه ارتقاء پیدا کند و هر چه دانشگاه به سمت توسعه پیش برود خیر و منافع آن به همه ما و جامعه می رسد.

حجت الاسلام ولی الله مرادیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مازندران طی سخنانی با تشکر از خدمات دکتر موحدمنش به دانشگاه پیام نور در ادامه اظهار داشت:دکتر موحد منش مدیری در حد تراز کشوری است.

وی افزود:مدیریت دکتر موحدمنش برای من و سایر همکاران بسیار آموزنده بود و تمام الگوهای یک مدیر اسلامی در ایشان متجلی بود و فضای دانشگاه فضای علم و معرفت و دانایی است و مدیر دانشگاهی باید متخلق به این اخلاق باشد که همه صفات نیک و خوب در آقای دکتر موحد منش ظهور و بروز داشت و انصافا ایشان الگوی همکاران بودند.

وی علم ودانش، تجربه کاری، حسن تدبیر، سعه صدر، مشورت پذیری، شایستگی و کفایت، نظم و انضباط، آینده نگری و داشتن روحیه تلاش و پشتکار فراوان را از مهمترین ویژگیهای مدیریتی دکتر موحد منش توصیف کرد.

حجت الاسلام مرادیان با آرزوی توفیق برای دکتر موحدمنش افزود:دکتر موحدمنش از لحاظ علمی و مدیریتی و اخلاقی مایه افتخار دانشگاه پیام نور مازندران است و دانشگاه پیام نور مازندران یک دانشگاه مدیر پرور است.

وی با تبریک به دکتر دیوسالار به سبب پذیرش مسئولیت جدید از ایشان هم به عنوان یکی از افتخارات دانشگاه پیام نور مازندران یاد کرد و افزود:خوشحالیم که یکی از همکاران مسوولیت جدید را قبول کردند و قطعا ما از ایشان حمایت می کنیم و ایشان مورد اطمینان ما هستند و دانش و تجربیات خوبی دارند که می تواند منشاء خدمات خوبی برای دانشگاه باشد.

در پایان مراسم دکتر اسدالله دیوسالار به عنوان مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مازندران معارفه شد. لازم به ذکر است آقای دکتر صادق علی موحد منش به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور منصوب شده است.

کد خبر 2504242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha