۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷

در ۱۱ ماهه سال جاری/

تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی ۳.۹ درصد افزایش یافت

تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی ۳.۹ درصد افزایش یافت

بجنورد- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مسافربری خراسان شمالی گفت: تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان در ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری به نسبت مدت مشابه سال پیش ۳.۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید سبحانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این که از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در مجموع بیش از ۵۰ میلیون تردد وسایط نقلیه در جاده های خراسان شمالی به ثبت رسید، اضافه کرد: بر اساس آمار و اطلاعات دریافتی از دستگاه های ترددشمار برخط نصب شده توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی در ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری میزان تردد وسایل نقلیه در ۳۲ محور این استان در مجموع ۵۰ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۱۶۰ تردد ثبت شده است.

وی اظهار داشت: این میزان تردد خودرو در جاده های خراسان شمالی به نسبت تردد در مدت مشابه سال گذشته ۳.۹۲ درصد افزایش داشته است.

سبحانی افزود: در مدت مزبور ۱۳ درصد از ترددهای ثبت شده در محورهای این استان مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده و مابقی به وسایل نقلیه سبک اختصاص داشته است.

وی گفت: همچنین بر اساس آمار و اطلاعات دریافتی از دستگاه های ترددشمار برخط نصب شده در محورهای خراسان شمالی در ۱۱ ماه گذشته از سال جاری محور شیروان – بجنورد با تردد سه میلیون و ۹۱۹ هزار و ۱۰۴ وسیله نقلیه پرترددترین و محور جاجرم- سنخواست با تردد ۲۰۱ هزار و ۶۰۰ وسیله نقلیه کم ترددترین محور این استان بوده اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مسافربری خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین در مدت ذکر شده بیشترین تردد خودروها در محورهای این استان در ساعات ۱۰ الی ۱۳، ۱۴ الی ۱۵ و ۱۶ الی ۲۰ بوده است.

کد خبر 2504703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha