۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷

از ابتدای امسال تاكنون؛

تردد وسایل نقلیه در خراسان شمالی ۷ درصد افزایش یافت

تردد وسایل نقلیه در خراسان شمالی ۷ درصد افزایش یافت

بجنورد- مدیركل حمل و نقل پایانه های خراسان شمالی از افزایش هفت درصدی تردد وسایل نقلیه از محورهای این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سعید سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: از ابتدای امسال تاكنون ۱۶ میلیون و ۹۳۰ تردد در محورهای خراسان شمالی ثبت شد كه از این تعداد ۱۲ درصد وسیله نقلیه سنگین و ۸۸ درصد وسایل نقلیه سبك بودند.

وی با اشاره به اینكه از مجموع ترددهای ثبت شده ۲۸ درصد وسایل نقلیه مرتكب تخلف شده اند، افزود: این تخلفات شامل ۱۲ درصد سرعت غیرمجاز، یك درصد سبقت غیرمجاز و ۱۵ درصد عدم رعایت فاصله طولی بوده است.

سبحانی همچنین پرترددترین محور این استان را طی این مدت، محور بجنورد به شیروان و كمترین تردد را محور گرمه به میامی اعلام كرد.

به گفته وی ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۶ تا ۲۱ شب نیز ساعت اوج تردد بوده است.

سبحانی گفت: از مجموع ترددهای ثبت شده در این مدت، یك میلیون ۴۸۹ هزار وسیله به استان وارد كه این رقم نسبت به سال گذشته دو درصد كاهش داشته است.

وی افزود: همچنین طی این مدت یك میلیون و ۵۱۱ وسیله نقلیه از استان خارج كه این رقم نسبت به مدت مشابه در سال ۹۳ دو درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگارمهر، استان شمالی با داشتن ۸ شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۱۰ هزار نفر، در مسیر دو قطب زیارتی شرق و قطب سیاحتی شمال کشور قرار دارد وهمه ساله حدود ۲۰ میلیون مسافر و زائر از محورهای این استان تردد می‌کنند.

کد خبر 2786423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha