۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵

برای سومین بار در کشور انجام گرفت؛

کسب رتبه برتر دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان مرکزی

کسب رتبه برتر دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان مرکزی

اراک- دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان مرکزی رتبه چهارم فعالیت های قرآنی را در میان ادارات قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم که صبح پنجشنبه با حضور نمایندگان قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان ها برگزار شد، استان مرکزی برای سومین بار موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد.

معاون سابق قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر پنج استان کشور شد، گفت: هر سال در بخش های آموزش و آزمون های قرآنی دفاتر قرآن و عترت استان ها بررسی و پنج استان برتر معرفی می شود.

علیرضا حاج علی بیگی ادامه داد: در سال های ۸۸، ۹۰ و ۹۳ دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به عنوان یکی از پنج استان برتر شناسایی می شوند.

وی با بیان اینکه دفتر قرآن و عترت در سه بخش آموزش، پژوهش و تبلیغ و ترویج فعالیت می کند، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد هر سال با رصد فعالیت های آموزشی و آزمون های قرآنی فعالان این عرصه را شناسایی می کند.

معاون سابق قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: اکنون ۷۵ موسسه قرآن و عترت در استان مرکزی فعالیت های آموزشی را برای تمام سنین و در دو گروه بانوان و آقایان انجام می دهند.

گفتنی است، در این همایش علیرضا حاج علی بیگی معاون سابق قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی لوح تقدیر به عنوان چهارمین استان برتر در بخش قرآن و عترت را از معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

 

کد خبر 2507171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha