۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۴۵

حجت الاسلام یعقوبی:

رزمایش پیامبر اعظم(ص) نمایش اقتدار نظام اسلامی بود

رزمایش پیامبر اعظم(ص) نمایش اقتدار نظام اسلامی بود

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: پیام رزمایش پیامبر اعظم(ص) توانایی ایستادگی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدهای دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به برگزاری نهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) در کشور، اظهار کرد: پیام این رزمایش این است که توان رزمی و دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی میدان ها به جایی رسیده که از پیشرفته ترین تاکتیک ها و تکنیک های رزمی بهره می گیرد.

وی اضافه کرد: این رزمایش توانایی ایستادگی و بازدارندگی نیروهای مسلح کشور را به نمایش گذاشت و نشان داد که اگر صلاح بدانیم می توانیم در عمق دریاها ناوها و نیروهای دشمن را هدف قرار داده و کوهی از آتش در وسط دریا ایجاد کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: پیام این رزمایش به کشورها و دوستان منطقه ای این است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی در واقع اقتدار آنها محسوب می شود چرا که ایران مقتدر برای همسایه ها بسیار سودمند بوده و اگر خردمندانه بیندیشند متوجه می شوند که ضعف ایران ضعف آنها به شمار می رود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین پیام این رزمایش به دشمنان نظام اسلامی نیز این است که ما روی پای خود ایستاده ایم و ملت غیور ایران با پیشرفت در عرصه های مختلف و توانایی علمی و نظامی و عزم ملی و مدیریت جهادی در برابر بدخواهان و دشمنان ایستادگی می کند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش عاشقان حضرت محمد(ص) در خراسان شمالی، اظهار کرد: دنیا بداند اگر برخی ناآگاهان به پیامبر ما جسارت کردند اما ملت ما عاشق پیامبر خود بوده و حضرت محمد(ص) در قلب و دل این مردم جای دارد.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: دشمنان بدانند ملتی که به دریای اقتدار رسالت متصل بوده و فکر و دل او قرآنی و محمدی است هیچ گاه از روز و تحریم و تهدید نمی هراسد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، بر رعایت حرمت این ایام تأکید کرد و گفت: حضرت زهرا(س) حلقه وصل بین رسالت و امامت است.

وی با اشاره به رنج و مرارت های حضرت زهرا(س) پس از وفات حضرت محمد(ص)، اضافه کرد: حضرت فاطمه(س) پرچم مظلومیت را بر افراشت و پس از وفات پیامبر(ص) صدای حق گویی و حق پویی او برای احقاق حق امامت و حکومت امام علی(ع) لحظه ای خاموش نشد.

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام جشن نیکوکاری خواستار مشارکت جدی مردم خیر در این آیین شد و ضمن قدردانی از زحمات کمیته امداد خراسان شمالی در این راستا، اظهار کرد: کمیته امداد استان با راه اندازی فروشگاه نوروزی مخصوص مددجویان کمیته امداد که مایحتاج نیازمندان را با تخفیف ویژه ارائه می دهد، گام مهمی در راستای رفع مشکلات معیشتی نیازمندان در آستانه عید نوروز برداشته اما در این زمینه نیاز به حمایت بیشتر خیران وجود دارد.

 

 

کد خبر 2507628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha