۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۰۵

موذنی در گفتگو با مهر:

کرمانشاه به مقام چهارمی مسابقات قهرمانی کشور ووشوی بانوان رسید

کرمانشاه به مقام چهارمی مسابقات قهرمانی کشور ووشوی بانوان رسید

کرمانشاه - رئیس هیئت ووشوی استان کرمانشاه گفت: تیم ووشوی کرمانشاه در مسابقات اخیر قهرمانی کشور بانوان به مقام چهارمی این مسابقات دست یافت.

سید رامین موذنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به کسب مقام چهارمی تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی ووشوی بانوان کشور اظهار داشت: بدیهی است که تا زمانی که عناوین اول تا سوم وجود دارد، کسی از عنوان چهارمی رضایت نخواهد داشت اما با توجه به نتیجه سال گذشته که عنوان ششم را کسب کردیم می توان گفت که پیشرفت داشته ایم.

رئیس هیئت ووشوی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برخی از ابعاد این مسابقات برای تیم کرمانشاه راضی کننده بوده است، گفت: ما در میان استان های برتر کشور هستیم که در تالو و ساندا و همچنین در رده های سنی و بزرگسالان توانستیم مدال کسب کنیم و افرادی از کرمانشاه هم به تیم ملی دعوت شوند.

وی با اشاره به نتایج تیم کرمانشاه در مسابقات اخیر گفت: این مسئله نشان می دهد که کرمانشاه در همه ابعاد ووشو فعال است.

موذنی افزود: اگر دوئلین را هم در نظر بگیریم ۱۷ نفر دعوت شده به تیم ملی داریم که این مسئله ای منحصر به فرد است. این موضوع کم پیش می آید که ۱۷ نفر به تیم ملی دعوت شوند.

وی گفت: در وزن -۵۲  جوانان از ۴ نفری که به تیم ملی دعوت شدند، ۳ نفر کرمانشاهی هستند. در بقیه وزن ها هم ۲ نفر دعوت شده داریم.

رئیس هیئت ووشوی استان کرمانشاه تاکید کرد: در ساندای جوانان از میان ۱۶ نفر دعوت شده به تیم ملی در کل کشور، ۷ نفر کرمانشاهی هستند.

موذنی افزود: در بخش تالو پس از خانم ها میرانی و فخری طلا نداشتیم اما امسال یک جوان جویای نام از کرمانشاه توانست با فاصله ای زیاد به مقام قهرمانی برسد.

این مسئول ورزشی اضافه کرد: در جوانان هم خانم خوشبخت در فرم دست چانگ چهارم شد اما گفته می شد که در آخرین لحظات مقام سومی ایشان به چهارمی تغییر کرده است.

رئیس هیئت ووشوی استان کرمانشاه همچنین در ادامه به برخی از مشکلات در برگزاری این سری از مسابقات در کرمانشاه اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سال ۹۱ میزبان این مسابقات بودیم و مسابقات هم عالی برگزار شد، میزبانی مسابقات امسال را به ما تحمیل کردند. بنده در خواست میزبانی مسابقات آقایان را داده بودم اما میزبانی بانوان را به ما دادند.

وی افزود: برگزاری مسابقات بانوان چند ده برابر از برگزاری مسابقات آقایان سخت تر است.

رئیس هیئت ووشوی استان کرمانشاه در پایان با انتقاد از نگاه تبعیض آمیز به برخی از رشته های ورزشی خاطر نشان کرد: همه رشته های ورزشی باید با یک نگاه برای حمایت ها دیده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور در کرمانشاه روز گذشته با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

در این مسابقات تیم اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و تیم البرز نیز به مقام سومی رسید.

کرمانشاه به عنوان میزبان این مسابقات نیز به مقام چهارمی این مسابقات دست یافت.

کد خبر 2507765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha