۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۰۲

شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای خواستار شد:

مردم در برنامه های نوروزی حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنند

مردم در برنامه های نوروزی حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنند

بجنورد- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از مردم مؤمن و معتقد استان خواسته تا در برنامه های نوروزی خود حرمت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) را پاس دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت تقارن نوروز با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطم(س) بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: بهار طبیعت فصلی است برای انسان ها که علاوه بر خانه تکانی ظاهر، دل را هم خانه تکانی کنند، فصل بهار و زنده شدن طبیعت یادآور روز رستاخیز و زنده شدن مردگان است و در نتیجه بیدار دلان در فصل بهار به پرهیزگاری و توجه به معنویات با توسل به ائمه اطهار بیشتر مبادرت می ورزند و بهار امسال مقارن است با خزان شدن عمر دخت پیامبر خدا(ص) و عزای مظلومه ای که اول شهید راه ولایت و یار مظلوم ترین انسان در تاریخ بوده است.

این بیانیه می افزاید: تردیدی نیست که ملّت هوشمند و متدیّن ایران، حرمت فاطمیه را امسال بیش از گذشته نگاه خواهند داشت ومردم خداجو و ولایتمدار استان باب الرضا(ع) گنجینه معرفتها نیز مثل همیشه عشق و ارادت خود را به ساحت قدسی دردانه رسول، حضرت زهرای مرضیه به نمایش خواهد گذاشت و در آستانه بهار طبیعت ضمن تکریم و تعظیم ایام فاطمیه، با حضور معنوی خود در مراسم گرامیداشت این ایام موجب تسلی قلب نازنین حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه خواهند شد.

در پایان این بیانیه آمده است: از در گاه خداوند متعال خواستاریم به برکت این بانو که حبیبه‌‌ اوست، عنایات خاصه خویش را بر همه ارزانی فرماید و مسلمانان در هر نقطه، خصوصاً ملت انقلابی ایران از هر‌ آسیبی محفوظ، و روز به روز شاهد اقتدار هرچه بیشتر اسلام عزیز باشیم.

 

کد خبر 2521071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha