۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰

نوروزیان:

انتخابات مجلس دهم فرصتی برای اثبات همدلی و همزبانی ملت و دولت است

انتخابات مجلس دهم فرصتی برای اثبات همدلی و همزبانی ملت و دولت است

بجنورد - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی انتخابات مجلس دهم را بهترین فرصت برای اثبات همدلی و همزبانی مردم و دولت دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رحیم نوروزیان در نشست ستاد گرامیداشت یوم الله 12 فروردین با اشاره به  تعیین شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان "دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی" تقویت اتحاد و وحدت هرچه بیشتر بین مردم مسوولان، تحقق بخش شعار امسال خواهد بود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: باید با فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم، انتخاباتی درخور شان نظام برگزار و همدلی و همزبانی ملت و دولت را در عمل به اثبات برسانیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به روز 12 فروردین، سالروز تثبیت نظام جمهوری اسلامی، نقش مردم در شکل گیری و تداوم جمهوری اسلامی را بی بدیل، پایدار و ماندگار خواند.

نوروزیان گفت: در دهم و یازدهم فروردین 58 بزرگترین و مهمترین رفراندوم تاریخ ایران برگزار شد، چرا که با آن نظام ستمشاهی برچیده و پرچم نظام جمهوری اسلامی در جهان برافراشته شد.

وی افزود: در این رفراندوم شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسید و مردم با 98.2 درصد آرای خود، نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند.

نوروزیان گفت: استقرار نظام اسلامی که در چارچوب احکام دین مبین اسلام و برای نخستین بار در جهان شکل گرفت، نشان داد دین از ظرفیت بالایی برخوردار است و می تواند دنیا و آخرت انسان را تضمین کند.

وی جمهوری اسلامی ایران را از کشورهای تاثیرگذار در معادلات منطقه و جهان خواند و افزود: توفیقات نظام اسلامی ثابت کرده است که نه تنها دین از سیاست جدا نیست بلکه تئوری هایی که جدایی دین از سیاست را تبلیغ می کرد، با شکست مواجه شده است.

کد خبر 2524218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha