۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۴۱

در ایام نوروز/

۳۰ پایگاه انتظامی در خراسان شمالی آماده باش خواهند بود

۳۰ پایگاه انتظامی در خراسان شمالی آماده باش خواهند بود

بجنورد- معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال جدید ۳۰ پایگاه انتظامی در شهرستان های مختلف این استان به منظور تأمین امنیت در آماده باش قرار خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم نوروزیان ظهر یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی، اظهار کرد: طی تعطیلات نوروز ۹۴ به منظور جذب و ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران تامین امنیت از سوی اعضای ستاد خدمات سفر استان به طور ویژه مورد توجه قرار می گیرد.

ویافزود: امنیت یكی از ویژگی های مهم هر استان برای جذب و ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران است كه اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

نوروزیان گفت: این استان سالانه شاهد تردد میلیون ها مسافر و زائر به سمت مرقد مطهر امام رضا(ع) است كه در این زمینه می بایست با خدمات رسانی مطلوب برای مسافران خاطره ای خوش رقم بزنیم.

نوروزیان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد توسط ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی استان برای سال ۹۴ افزود: نقاط ضعف و خلاء های موجود در این جلسات شناسایی و بررسی شده و برای رفع آن اقدامات لازم صورت گرفته است.

این مسئول از آمادگی ۳۰ پایگاه انتظامی ناجا در سطح شهرستان های استان طی این ایام خبر داد و گفت: همچنین ۲۵ نفر از قضات استان نیز به صورت كشیک در این ایام برای پاسخگویی به شكایات مردم فعالیت دارند.

به گفته وی علاوه بر این در خراسان شمالی ۲۱ پایگاه امدادی هلال احمر به صورت سایر و ثابت، پنج پایگاه امداد خودرو با ۶۰ دستگاه خودرو، ۱۰ شركت بیمه و ... آماده ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروز به همشهریان و مسافران هستند.

نوروزیان همچنین تصریح كرد: در ایام تعطیلات نوروزی شهرداری های استان فعالیت های عمرانی خود را تعطیل كنند و آماده حضور مسافران در شهر باشند.

وی همچنین اضافه كرد: باید فضا سازی شهر طی این ایام مطابق با دهه فاطمیه باشد تا مسافران و شهروندان به این ایام توجه و حرمت ها را رعایت كنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گردشگری را متعلق به همه دستگاه های اجرایی دانست و گفت: برای رونق اقتصادی استان با استفاده از ظرفیت های گردشگری باید همه دستگاه هایی اجرایی با هم مشاركت و عزم جدی داشته باشند.

کد خبر 2518810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha