۱۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳

با برگزاری ۱۱۰ محفل/

۱۳ هزار نفر در محافل انس با قرآن خراسان شمالی شرکت کردند

۱۳ هزار نفر در محافل انس با قرآن خراسان شمالی شرکت کردند

بجنورد- مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در طول سال ۹۳ در مجموع ۱۱۰ محفل انس با قرآن با شرکت افزون بر ۱۳ هزار نفر در این استان برگزار شد.

حمزه بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری ۱۱۰ محفل انس با قرآن کریم با حضور بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی در طول سال گذشته خبر داد.

وی اضافه کرد: در مناسبتهای ملی و مذهبی سال گذشته، دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با استفاده از ظرفیت های موجود و با همکاری روحانیون در شهرها و روستاهای استان در راستای فضاسازی و گسترش فرهنگ حیات بخش قرآن‌کریم، ۱۱۰محفل انس با قرآن کریم برگزار کرد.

بابایی مقدم اظهار کرد: در این محافل بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر  از مردم استان با حضور خود از برنامه های متنوع این جلسات بهره مند شدند.

وی افزود: محافل انس با قرآن‌کریم با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی توسط قاریان ممتاز شهرستانی، حافظان، سخنرانان قرآنی و گروه های تواشیح به همراه اجرای مسابقات فرهنگ قرآنی برگزار می شد.

بابایی گفت: انس و آشنایی هر چه بیشتر اقشارمختلف با چهره های قرآنی و ارتقای سطح معلومات قرآنی آحاد مردم از طریق برگزاری مسابقات فرهنگ قرآنی از جمله اهداف برگزاری این محافل قرآنی بود.

به گفته مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در سال جدید نیز این واحد برنامه ریزی گسترده ای برای برگزاری محافل قرآنی و ارتقای کمی و کیفی این مجالس کرده که در مناسبت های مختلف برگزار می شود.

کد خبر 2526317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha