۲۵ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۲۹

رحیمی خبر داد:

طرح ساماندهی عرضه شیرخام و لبنیات محلی در بجنورد آغاز شد

طرح ساماندهی عرضه شیرخام و لبنیات محلی در بجنورد آغاز شد

بجنورد- رئیس شبکه دامپزشکی بجنورد از آغاز اجرای طرح ساماندهی مراکز فروش شیرخام و لبنیات محلی در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رحیمی با اعلام آغاز طرح اجرای ساماندهی مراکز عرضه شیر خام و لبنیات محلی در بجنورد و با اشاره به رواج فرهنگ مصرف لبنیات محلی در خراسان شمالی عنوان کرد: طرح ساماندهی مراکز عرضه شیر و لبنیات محلی از مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان است که بر مبنای آن تلاش می شود با هماهنگی دستگاه های اجرایی ذی ربط، نواقص بهداشتی مراکز تولید و عرضه این نوع فرآورده های لبنی برطرف گردد.

وی با افزودن این که متخلفان از این دستورالعمل ها به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، اظهار کرد: به منظور اجرای مطلوب مصوبات کارگروه یادشده، گشت های مشترکی با حضور نمایندگان شبکه دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان، همچنین معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف مرکز استان راه اندازی شده است.

رحیمی ادامه داد: بازرسان حاضر در گشت های ذکرشده در وهله نخست موضوع آموزش و اطلاع رسانی به متصدیان واحدهای فروش شیرخام و لبنیات محلی و کارگاه های تولید این فرآورده ها را در دستور کار قرار داده اند تا در یک بازه زمانی مشخص، نواقص بهداشتی مراکز را برطرف کنند.

رحیمی تصریح کرد: در مراحل بعد متصدیان مراکزی که از تأمین شرایط و رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغی سر باز بزنند، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شود.

کد خبر 2533799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha