۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۳۷

با حضور حجت الاسلام دهنوی/

۵ گفتمان دینی با موضوع خانواده در خراسان شمالی برگزار می شود

 ۵ گفتمان دینی با موضوع خانواده در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری پنج گفتمان دینی با موضوع خانواده در این استان با حضور حجت الاسلام دهنوی خبر داد.

حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری پنج گفتمان ديني با موضوع خانواده در خراسان شمالی خبر داد و افزود: این گفتمان ها با حضور حجت الاسلام حسین دهنوی، کارشناس مسائل ازدواج و خانواده از ابتدای اردیبهشت ماه در دانشگاه ها، حوزه علمیه و استانداری برگزار می شود.

به گفته وی اين گفتمان ها در راستاي آشنا کردن دانشجويان و طلاب با مهارت هاي زندگي، ارتقاي دانش و آگاهي افراد در برقراري ارتباط برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ایزانلو با اشاره به این که گفتمان های با موضوع خانواده اين گفتمان ها در دانشگاه ها، حوزه علميه و استانداري خراسان شمالی برگزار مي شود، اضافه کرد: همچنین حجت‌الاسلام حسین دهنوی، کارشناس خانواده سوم اردیبهشت ماه در آیین اختتامیه همایش منطقه‌ای دانشجویان و طلاب علوم دینی با موضوع ازدواج در دانشگاه آزاد بجنورد سخنرانی می‌کند.

وی افزود: در این همایش از ۱۰ نفر منتخب، همایش منطقه‌ای دانشجویان و طلاب علوم دینی با موضوع ازدواج، با اهدای هدایایی تقدیر خواهد شد.

حجت الاسلام ایزانلو گفت: این همایش در محورهای علل تاخیر ازدواج جوانان، اصول ازدواج موفق، سالم و پایدار، آسیب شناسی ازدواج در عصر امروز، ازدواج دانشجویی فرصت‌ها و چالش‌ها، تاثیر شبکه‌های اجتماعی، اینترنت در ازدواج و بررسی عوامل بازدارنده و تسهیلگر ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار برگزار می شود.

 

کد خبر 2534664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha