۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶

حجت الاسلام خادمی:

سوم خرداد روز مقاومت و تجلی ایثار ملت ایران است

سوم خرداد روز مقاومت و تجلی ایثار ملت ایران است

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت و تجلی فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خادمی صبح پنج شنبه در نشست همانگی برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد را می توان بزرگترین و مهمترین رویداد در میان روزهای دفاع مقدس برشمرد.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم از آثار دفاع مقدس مراقبت کرده و آرمان ها و ارزش های آن را به نسل های آینده منتقل کنیم بایستی یوم الله سوم خرداد را به نحو شایسته ای برای جوانان و نسل های جدید معرفی و تبیین کنیم.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت های مذهبی خراسان شمالی افزود: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است  که هر یک به ‌عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پرستاره  می درخشند.

وی ادامه داد: دراین میان، حماسه آزاد سازی خرمشهر، به‌عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان این که حفظ آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام(ره) یکی از مهم ترین بخش های زندگی ما به شمار می رود، گفت: سوم خرداد؛ روز مقاومت و پیروزی و تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی ملتی است که با اتکا به قدرت لایزال الهی، حماسه‌ای جاوید بر تارک این سرزمین آفریدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان ضمن تبریک و تهنیت مجدد سالروز این پیروزی  بزرگ الهی به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جامعه روحانیت، اظهار امیدواری کرد که همه مردم و مسئولان زیر سایه مقام معظم رهبری در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

 

کد خبر 2586837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha