۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷

به مناسبت سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع)/

۷۰ مبلغ و مبلغه به مساجد خراسان شمالی اعزام می شوند

۷۰ مبلغ و مبلغه به مساجد خراسان شمالی اعزام می شوند

بجنورد- مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به مناسبت سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع) ۷۷ مبلغ و مبلغه به مساجد شهری و روستایی این استان اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سلیمان مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع)، به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، تعداد ۷۷ مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده با مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) این تعداد مبلغ و مبلغه به سطح خراسان شمالی  اعزام می شوند تا مراسم عزاداری سالگرد شهادت این امام همام با کیفیت مطلوب تری برگزار شود.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: مبلغین و مبلغات اعزامی به مساجد استان در مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم(ع) به تبیین و تشریح فضایل این امام بزرگوار پرداخته و در مورد دیدگاه، سبک زندگی، ابعاد شخصیتی، اخلاقی، عاطفی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امام موسی کاظم(ع) سخنرانی خواهند کرد.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان این که مراسم سالگرد شهادت امام موسی کاظم (ع) روز پنجشنبه بیست و چهارم اردیبشهت ماه است، افزود: اعزام مبلغان مذکور نیز برای این روز برنامه ریزی و ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، استان ۹۱۵ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور، هزار و ۷۵ مسجد و حسینیه، ۱۵۶ امامزاده و بقعه متبرک، هزار و ۶۵ هیأت مذهبی و ۸۰۰ مداح ساماندهی شده دارد.

 

کد خبر 2577924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha