۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷

پرویزی:

قدرت نیروهای مسلح پشتوانه دولت در مذاکرات هسته ای است

قدرت نیروهای مسلح پشتوانه دولت در مذاکرات هسته ای است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: قدرت نیروهای مسلح ایران پشتوانه دولت و مذاکره کنندگان هسته ای کشور برای انجام مذاکرات مقتدرانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر پرویزی صبح شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، اظهار داشت: ملت ایران مدافع اصلی انقلاب و این کشور هستند و همه نهادهایی که مسئولیت حفاظت از نظام را بر عهده دارند فرزندان این ملت به شمار می روند.

وی اضافه کرد: ویژگی های نیروی نظامی و انتظامی ایران با دنیا قابل مقایسه نیست چرا که رهبری و بنیه اعتقادی و دینی نیروهای مسلح عامل اصلی در توانمندی و اقتدار نظام اسلامی بوده و تقویت این بنیه سبب درخشش مستمر توانمندی های این نیروها می شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان خراسان شمالی با اشاره به این که اقتدار نیروهای مسلح کشور با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و توجه به توصیه های مدبرانه ایشان، روز به روز بیشتر می شود، گفت: نیروهای مسلح کشور همواره در مقابله با دسیسه های دشمنان پیروز و سربلند بوده اند و از این پس نیز این گونه خواهد بود.

پرویزی با اشاره به حضور مجاهدانه ارتش در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: در حال حاضر نیز حضور مقتدرانه ارتش در صحنه های مختلف نظام ادامه دارد.

به گفته وی نیروهای مسلح همواره در طول دوران انقلاب جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده اند که حافظ مردم و نظام و انقلاب بوده و هستند.

استاندار خراسان شمالی با بیان این که قدرت نیروهای مسلح ایران پشتوانه دولت و مذاکره کنندگان هسته ای کشور برای انجام مذاکرات مقتدرانه است، افزود: اگر امروز دولت و سیاستمداران در عرصه بین المللی و مذاکرات هسته ای با کشورهای طرف مذاکره مقتدرانه وارد عمل می شوند، به پشتوانه ارتش، سپاه و ملت ایران است که می توانند تصمیم های خوبی بگیرند و بر آن پافشاری کنند.

کد خبر 2536517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha