۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸

قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

بسیج ظرفیت مناسبی برای نشر بازی رایانه‌ای دارد

بسیج ظرفیت مناسبی برای نشر بازی رایانه‌ای دارد

قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت:بسیج به دلیل دارا بودن نیروی انسانی و پایگاه‌های مختلف، ظرفیت مناسبی را در زمینه نشر بازی های رایانه‌ای دارد و تا کنون کارهای خوبی را انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کریمی‌قدوسی با بیان اینکه بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای به عنوان متولی صنعت گیم از یکسال گذشته سعی کرده تا این صنعت را  معرفی بهتر و بیشتر کند، افزود: در زمینه تولید و نشر بازی های رایانه ای ارگان های متعددی همچون بسیج، سپاه و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری فعالیت دارند.

قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به اینکه بنیاد از بین ارگان‌های یاد شده تعاملات خوبی را  در سال گذشته با مرکز هنرهای رقومی بسیج داشت، گفت: هنرهای رقومی بسیج یکی از مراکز ذیل مجموعه بسیج محسوب می شود و از بازی های رایانه‌ای، انیمیشن و سایرصنایع خلاق مشابه  در حوزه‌های مختلف  نشر، تولید و تجهیزات حمایت می کند.

کریمی ادامه داد: بسیج به دلیل دارا بودن پایگاه‌های مختلفی در سطح کشور یکی از مراکز مهم در زمینه  نشر بازی های رایانه ای است.

وی در پایان یاد آور شد: در زمینه تولید بازی های رایانه ای نیز ما پنچ سناریو منطبق با معضلات موجود در جامعه و دغدغه های مسئولان آماده کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در زمینه سرمایه‌گذاری و تولید این بازی‌ها با بسیج  همکاری‌های مشترک داشته باشیم.

کد خبر 2563858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha