۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰

حجت الاسلام مفیدی خبر داد:

برگزاری همایش توجیهی معتکفان در بجنورد

برگزاری همایش توجیهی معتکفان در بجنورد

بجنورد- دبیر ستاد اعتکاف خراسان شمالی از برگزاری همایش توجیهی معتکفین شهرستان بجنورد در روز پنجشنبه هفته جاری، دهم اردیبشهت ماه خبر داد.

حجت الاسلام هادی مفیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری همایش توجیهی معتکفین در بجنورد خبر داد و افزود: این همایش روز پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۰صبح با حضور معتکفین و عوامل اجرایی مراسم معنوی اعتکاف در محل مسجد جامع شهرستان بجنورد برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم در ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف افزود: پیش بینی می شود در این همایش بیش از ۵۰۰ نفر معتکف حضور داشته باشند.

حجت الاسلام مفیدی اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف در استان همزمان با ایام البیض؛ سیزدهم تا پانزدهم رجب، مصادف با دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه در ۱۱۰ مسجد شهری و روستایی برگزار می شود.

به گفته وی نام نویسی از متقاضیان حضور در این آیین نیز از امروز به صورت اینترنتی آغاز شده و بر اساس برنامه تا دهم این ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مفیدی با بیان این که امسال ثبت نام برای آیین اعتکاف تنها به صورت اینترنتی انجام می شود، از علاقه مندان به حضور در این مراسم معنوی خواست تا با مراجعه به وب سایت تبیان خراسان شمالی به آدرس http://www.tebyan-bojnurd.ir/default نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی پارسال مراسم معنوی اعتکاف در ۱۲۰ مسجد شامل ۸۵ مسجد روستایی و ۳۵ مسجد شهری این استان با شرکت ۱۰ هزار و ۲۷۷ نفر برگزار شد.

کد خبر 2563882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha