۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵

به مناسبت هفته معلم/

نمایشگاه نرم افزار و کتاب در بجنورد گشایش یافت

نمایشگاه نرم افزار و کتاب در بجنورد گشایش یافت

بجنورد- به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم نمایشگاه نرم افزار و کتاب در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح جمعه نمایشگاه نرم افزار و کتاب به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد، مرکز خراسان شمالی دایر شد.

حجت الاسلام ناصر هدایتی، سرپرست معاونت امورفرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ عنوان نرم افزار با دو هزار و ۵۰۰ حلقه سی دی و دی وی دی به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این نمایشگاه بیش از دو هزار عنوان کتاب با ۱۰ هزار جلد به نمایش و در معرض خرید عموم گذاشته شده است.

حجت الاسلام هدایتی روانشناسی، حقوقی، ادبیات، تاریخی، مذهبی، رمان، نمایشنامه، کودک و نوجوان و... را از جمله موضوعات کتاب ها و نرم افزارهای این نمایشگاه برشمرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه بیش ۸۰ ناشر برتر کشوری در این نمایشگاه شرکت دارند، اظهار کرد: انتشارات پیام عدالت، نشر معیار، آبان، افراز، جنگل، هرمس، خانه ادبیات، محراب قلم، افق، سایه سرو... از جمله مهمترین انتشارات شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

حجت الاسلام هدایتی با بیان اینکه این نمایشگاه با محوریت آثار شهید مطهری دایر شده است، افزود: کتاب ها و نرم افزار های این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصد در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

وی آشتی و انس و الفت بیشتر مردم با کتاب و مطالعه آن و ارج نهادن به مقام شامخ معلم و توجه بیش از پیش به آثار شهید مطهری را از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه در بجنورد ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزار از تا ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری صبح ها از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه و عصرها نیز از ساعت ۱۵ و ۳۰ الی ۲۱ و ۳۰ دقیقه در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برای عموم علاقمندان دایر است.

کد خبر 2565894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha